Obserwatorzy

piątek, 13 września 2013

Inspiracje: buty

Cześć dziewczyny!!!


Ostatni tydzień minął mi niespodziewanie szybko. Byłam tak skupiona na nauce, że zaniedbałam chyba wszystkie inne podstawowe czynności. Dzisiaj muszę się uporać z górą prania:P

Wspominałam, że kocham buty. Mam całkiem sporą kolekcję, ale ciągle mi mało. Nie lubię wielkich platform i 15cm szpilek. Preferuję max. 10cm obcas i delikatne lekkie buty. Mimo wszystko najczęściej chodzę w trampkach lub balerinach- choć nie powinnam, bo wtedy się garbię:P


Niestety mam malutką stopę (rozmiar 35) dlatego trudno jest mi kupić ładne szpilki lub baleriny bez pokemonów. Najczęściej kupuję buty w CCC- o dziwo zawsze jest mój rozmiar, ceny są ok, z wykonaniem i jakością bywa różnie.


A Wy jakie buty uwielbiacie? Gdzie najczęściej kupujecie szpileczki?



















7 komentarzy:

  1. Przedostatnie buty są cudowne!!!

    Moim zdaniem trudno jest dostać dobre szpilki. Zazwyczaj są tak wysokie, że zwyczajnie nie da się w nich iść dalej niż 100m

    OdpowiedzUsuń
  2. Trudno jest znaleźć fajne i dobre buty w niskiej cenie...

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczności :-)
    jednak ja praktycznie obcasów nie noszę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam szpilki na platformie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja od 3 lat szukam botków. I nie mogę znaleźć. Za wybredna jestem :P

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna selekcja :) dla mnie jednak wszystkie za wysokie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam szpilki ! Gdybym jeszcze tylko umiała w nich dobrze chodzić to byłoby idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń