Obserwatorzy

poniedziałek, 9 września 2013

Fryzurowe przymiarki

Cześć dziewczyny!!!


Ale mi się nie chce uczyć.... Masakra.


Wraz z nadejściem jesieni miałam udać się do fryzjera wyciąć grzywkę, ale mam coraz bardziej mieszane uczucia. Bez grzywki wyglądam tak nijak- mam jakąś taką wielką i pociągłą twarz. Z grzywką wyglądam dziecinnie:P A na czole wychodzą mi niespodzianki. Dlatego wczoraj próbowałam wykrzesać coś z obecnego stanu.















Moim zdaniem w każdej wersji wyglądam okropnie:P Włosy się wyprostowały od zbyt dużej ilości silikonów (przesadziłam z ilością odżywki i tak wyglądały kłaczki po wysuszeniu na szczotce).


26 komentarzy:

  1. Moim zdaniem zapuszczaj grzywkę. Z długą grzywką jest mniej problemów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem chyba lepiej wygladałaś w grzywce. Faktycznie masz pociągłą twarz w kształcie V i z przedziałkiem na środku wyglądasz tak jakoś dziwnie

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo przypominasz mi tą gwiazdeczkę, nie pamiętam tylko jak się nazywa xd https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRCfEvW8sJxCeQhz-sfcsbD9uHcakbAPsRv_VoatzGrT2AHC2jMBA
    powinnaś sobie zrobić taką postrzępioną grzywę z przedziałkiem na bok:)

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba najlepiej byś wyglądała w azjatyckiej grzywce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże, ludzie są nienormalni! Odwal się od niej dziewucho.

      Usuń
    2. O co Ci chodzi? Wyraziłam swoje zdanie, że w tym przypadku pasowałaby tzw. azjatycka grzywka- długa, prosta i delikatna

      Usuń
    3. Franka, wiem o jaką grzyweczkę Ci chodzi, bo już taką kiedyś miałam:) I bardzo dobrze się w niej czułam.

      Usuń
  5. Jak patrzę na Ciebie widzę ładną dziewczynę z proporcjonalną twarzą, która ku mojej zazdrości może pozwolić sobie na brak grzywki. :) Przy długich włosach znaczy już do ramion twarz zawsze będzie wyglądać się bardziej pociągła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapuszczam włosy, ale tak mi to idzie jak krew z nosa... Chyba za 5 lat będą do połowy pleców:(

      Usuń
  6. Zdecydowanie grzywka na bok, wyglądasz wtedy bardziej subtelnie i kobieco. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś podobna do tej dziewczyny http://www.wendyslookbook.com/page/2/ i moim zdaniem nie musisz mieć grzywki tak jak ona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie jestem do niej zbyt podobna:) Ale muszę przyznać, że bardzo lubię jej urodę

      Usuń
  8. Oj nie marudź na kształt twarzy- masz wymarzone V:) Zapuść długą grzywkę na bok

    OdpowiedzUsuń
  9. Grzywka na bok wg mnie najfajniej wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  10. grzywka fajna sprawa , jednak wiąże się z większym nakładem pracy przy modelowaniu włosów - bynajmniej ja tak miałam:DD

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesyłka od Ciebie już do mnie dotarła - bardzo dziękuję :))


    A co do grzywki, to uważam że powinnaś ją mieć. Świetnie wyglądasz, zwłaszcza w wersji ze związanymi włosami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, bo bez jestem taka "goła":D


      Mam nadzieję, że przesyłeczka dotarła cała i zdrowa:)

      Usuń
  12. Mnie też się grzywka na bok podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale jesteś gruba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe na jakiej podstawie został wysnuty taki wniosek?

      Usuń
  14. Z grzywką wyglądasz rewelacyjnie :)

    W wolnych chwilach zapraszam do mnie:
    http://szachrajka9.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń