Obserwatorzy

wtorek, 3 września 2013

Fajny, tani babuszkowy lakier

Cześć dziewczyny!!!


Wczoraj znów wybrałam się do Babińca- sklepu, o którym już kiedyś wspominałam. Można tam często kupić fajne i tanie lakiery do paznokci. Skusiłam się aż na 8 sztuk, ale dzisiaj chciałam Wam pokazać jedno cudo, które kosztowało aż 2,10zł:P A skusiło mnie głównie to fajne opakowanie.




Dostępność i cena:
Do kupienia w sklepach z tanimi lakierami i "wszystko po...". Kosztował 2,10zł



 



 Opakowanie:
Jest urocze:) Przypomina mi matrioszki:) Nie jest zbyt wielkie, ale czego można wymagać za tą cenę? Pędzelek jest średnio wygodny, ponieważ jest trochę za krótki.


 





Moja opinia:
Jest to przezroczysty lakier z białymi większymi i mniejszymi sześciokątnymi drobinkami. Wiem, że powinno się go nakładać na jakiś kolor, ale byłam ciekawa ogólnego efektu i nałożyłam go solo. Na zdjęciu mam 2 warstwy i moim zdaniem efekt jest całkiem ładny. Maluje się nim szybko, ale schnie dosyć długo. Drobinki nie są szorstkie i nie haczą. Myślę, że fajnie będzie się prezentować np. z beżowym, różowym czy fioletowym lakierem. Dostępne były jeszcze inne kolory i chyba jutro skoczę po fioletowy i czarny:)

21 komentarzy:

  1. pierwszy raz widze takiego cudaka :)
    fajny lakier dla kolekcjonerow oryginalnych opakowan :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że jest to chińska tandeta, ale mimo to jest ciekawy:)

      Usuń
  2. Nie spotkałam się jeszcze z taką butelką lakieru :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowanie jest urocze - a zawartość przypomina mi śnieżynki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O i to jest chyba najtrafniejsze porównanie:)

      Usuń
    2. albo jak piórka..

      Usuń
  4. Słodziutka buteleczka.Fajnie wygląda ten lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię takich tanich lakierów, bo moim zdaniem są tandetne. Mimo tego ten jest bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkie tanie lakiery są tandetne. Niestety moje paznokcie bardzo szybko się natłuszczają i nie ważne czy kupię drogi czy tani lakier- każdy wytrzymuje nie dłużej niż 3 dni.

      Usuń
  6. Buteleczka faktycznie jak matrioszka, a sam lakier skojarzył mi się z płatkami śniegu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz długie paznokcie! :) Ja też jeszcze nie słyszałam o tych lakierach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę je skróciłam, więc nie są już takie długaśne.

      Usuń
  8. cudowne opakowanie :) na paznokciach wygląda trochę jak płatki śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetny jest! Buteleczka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie by wyglądał z czarnym lakierem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczny lakier i bardzo pomysłowa buteleczka jeszcze się z taka nie spotkałam. Będę musiała rozpocząć poszukiwania tego cudeńka.

    OdpowiedzUsuń