Obserwatorzy

poniedziałek, 2 września 2013

Cukierkowy Bell

Cześć dziewczyny!!!



Pogoda za oknem działa na mnie depresyjnie... Jest zimno i pochmurno (za chwilę zacznie padać). Niestety ten miesiąc zapowiada się koszmarnie:P Zarówno w kwestiach pracy, szkoły i życia prywatnego- będzie pod górkę, ale co mnie nie zabije to wzmocni.


Cukierkowo- różowy lakier z Bella nr 403 kupiłam w maju i od tej pory jestem w nim zakochana. Nie wiem jak to się stało, że wcześniej nie pokazałam go na blogu.






Dostępność i cena:
W Naturze. Kilka miesięcy temu kosztował 11,99zł


 




Opakowanie:
Przezroczysta butelka bez udziwnień. Z rączki od pędzelka niestety schodzi srebrna farba i brudzi łapki w trakcie malowania. Pędzelek jest szeroki, ale dosyć wygodny.

 







Moja opinia:

Uwielbiam ten kolorek! Jest taki soczysty i optymistyczny. Aplikacja lakieru jest bajecznie prosta. Na zdjęciach mam 2 warstwy i tyle wystarczy aby ładnie pokryć płytkę. Nie mazia, nie bąbelkuje. Schnie dosyć szybko. Niestety lekko przebarwia płytkę, dlatego trzeba użyć jakiegoś lakieru podkładowego (w moim przypadku jest to odzywka diamentowa). Trwałość jest niezła- 3 dni przy praniu, zmywaniu itd bez topa, a z topem wytrzymuje spokojnie 5 dni. Patrząc na zdjęcia muszę przyznać, że moje długaśne pazury ładnie w nim wyglądają:)

15 komentarzy:

  1. Świetne paznokcie :)
    Podoba mi się na nich ten kolor. Zgrywa się z ich kształtem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny odcień - ja mam bzika na punkcie lakierów do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczny, bardzo dziewczęcy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje paznokcie robią niesamowite wrażenia:) Piękne

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wygląda na paznokciach :) Ja też ostatnio mam kiepski nastrój, ale - jak pisałaś - co nas nie zabije... :) A jesień lubię - taką złotą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale póki co u mnie za oknem leje:(

      Usuń
  6. Cudowny kolor, taki żywy i dziewczęcy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczny kolor i paznokcie również ;)

    OdpowiedzUsuń