Obserwatorzy

niedziela, 4 sierpnia 2013

Z grzywką czy bez?

Cześć dziewczyny!!!


Niecałą godzinkę temu wróciłam z Częstochowy. Jestem trochę zmęczona długą jazdą i zwiedzaniem:)

Od jakiegoś czasu zapuszczam grzywkę i dotarłam do etapu, kiedy strasznie mnie denerwuje:P Niestety nie potrafię obiektywnie stwierdzić, czy lepiej wyglądam z grzywką czy bez więc poproszę o ocenę:D i o rady:)















Wybrałam różne zdjęcia, z różnymi wersjami grzywki. Chciałabym zapuścić grzywkę na tyle, żebym mogła zrobić przedziałek na środku i rozczesać ją na boki. Jednak nie jestem przekonana co do tej wersji...

16 komentarzy:

  1. I tak i tak ładnie :) Cieżko stwierdzić ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem za tym, żeby bez grzywki, ale w obu wersjach Ci ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba wersja z grzywką :) 3 zdjęcie najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie z grzywką ( tą prostą)!!!!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Grzywka jak na zdjęciu nr3 świetna!

    OdpowiedzUsuń
  6. o wiele lepiej bez grzywki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Grzywka na bok śliczna najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie z grzywką! :) Przy okazji: bardzo przypominasz mi tę o to aktorkę http://www.filmweb.pl/person/Jessica+Szohr-471210 ;)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  9. z prostą grzywką wyglądasz bardzo ładnie, ale to zależy jak lepiej się czujesz, ja np. nie umiałabym zająć się stylizacją takiej grzywki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja grzywka właśnie nie wymagała zbyt skomplikowanej stylizacji. Wystarczyło, że wysuszyłam ją na grubej szczotce:)

      Usuń
  10. Trudny wybór. Z grzywką ładniej, ale bez niej praktyczniej

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem z grzywką. Ale mimo wszystko odradzałabym Ci ją, bo jest średnio praktyczna

    OdpowiedzUsuń