Obserwatorzy

czwartek, 15 sierpnia 2013

Włosowa aktualizacja+ przypomnienie o rozdaniu

Cześć dziewczyny!!!


Dawno nie pokazywałam moich włosów. W zasadzie to nie mam się czym zbytnio pochwalić- nie zauważyłam, aby sporo urosły, wręcz mam wrażenie, że po ostatnim podcięciu nic nie urosły:( Mam nadzieję, że to tylko takie wrażenie.
















Na powyższych zdjęciach włosy są w wersji "codziennej". Olejowane, umyte szamponem jajecznym BingoSpa, 30min w masce Ziaja z olejkiem rycynowym+odzywka Joanna z olejkiem arganowym, spryskane mgiełką nawilżającą Jantar i rozczesane grzebieniem z szeroko rozstawionymi zębami. Zero stylizacji. Wyschły same, bez suszarki (dlatego są z lekka oklapłe:P)

Niestety czarna farba się wypłukała... Na tą chwilę włosy mają odcień ciemnego brązu. Jakoś wielce mi to nie przeszkadza. Może być, ważne, że są ciemne.



Powoli przekonuję się do przedziałka na środku (wiem wiem, wyglądam wiedźmowato:P). Nadal nie wiem co z grzywką, poczekam do jesieni i chyba wtedy ją podetnę.

Końcówki są lekko przesuszone po rozjaśnianiach i masce z alterry, ale ogólna kondycja włosów jest dobra.

Niestety wcierka z Jantaru w ogóle się u mnie nie spisała... Może dlatego, że kupiłam nową wersję. Nie zauważyłam wysypu bejbików, ani przyspieszenia porostu. Jedynie włosy szybciej się przetłuszczały, dlatego raczej do niej nie wrócę. Kupiłam Radical i postaram się go wcierać systematycznie przez miesiąc.



Przypominam o rozdaniu, które kończy się dzisiaj o 23:59. Jeżeli ktoś jeszcze chce wziąć w nim udział to zapraszam Rozdanie.




14 komentarzy:

  1. Patrząc na zdjęcia mam wrażenie, że Twoje włosy są w super mega świetnym stanie:) Nie widać zniszczonych końcówek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Mimo wszystko końce nie są w najlepszym stanie

      Usuń
  2. Przypominasz mi Kleopatre. Masz taką egzotyczną urodę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Aczkolwiek nie wydaje mi się, żeby moja uroda była egzotyczna

      Usuń
  3. chyba lepiej Ci w przedziałku na środku ;) wlosy w lepszej kondycji widać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, są w lepszej kondycji:) Solidnie ja nawilżałam w tym miesiącu więc ich stan się polepszył:)

      Usuń
  4. Wielka włosomaniaczka, a silikony na głowę nakładasz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy lubią silikony, ale nie za często i w odpowiednich ilościach. W szczególności jeśli chcę je rozprostować

      Usuń
  5. Zazdroszczę blasku. Masz farbowane włosy, a są bardziej błyszczące niż niejedne farbowane. Nie marudaj, są czarne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. przedziałek po środku i prosta grzywka. TNIJ! ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładniej w przedziałku na środek :)

    OdpowiedzUsuń