Obserwatorzy

poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Weekendowy przyjemniaczek

Cześć dziewczyny!!!

Uwielbiam mieć długie i pomalowane paznokcie. Z racji tego, że nie sprzątam w rękawiczkach lakiery nie utrzymują się na moich pazurkach zbyt długo. Do tego dochodzi szybko natłuszczająca się płytka paznokcia... Dlatego nie inwestuję w zbyt drogie lakiery, bo każde (poza Inglotem) wytrzymują średnio 3 dni.
 W sobotę wpadłam na moment do chińskiego sklepu po kilka drobiazgów. Akurat mieli nową dostawę lakierów i w oko wpadł mi brązowy przyjemniaczek od Butterfly. Miałam z tej firmy już kilka lakierów i wszystkie były fajne. Zresztą czego można wymagać od lakieru na 2,50zł?:)


Dostępność i cena:
W chińskich sklepach, wszystko po... Kosztuje ok.2-3zł

 

Opakowanie:
Ładne i proste. Pędzelek jest bardzo mały, ale wygodny.

 











Moja opinia:
Bardzo rzadko sięgam po ciemniejsze lakiery, ale jeśli już mam wenę to wybieram właśnie takie kolory, jakieś brązy czy borda. Niestety na opakowaniu nie ma info o numerze czy nazwie koloru. Jest to brąz z masą złotych i czerwonych drobinek. Wygląda trochę na taki koniakowy odcień. Aplikacja jest bardzo prosta. Nie bąbelkuje, nie mazia, wysycha bardzo szybko. Dwie warstwy wystarczą aby równo pokryć całą płytkę. Nie wiem, czy przebarwia pazurki, ponieważ pod ciemne kolory zawsze stosuję odżywkę jako lakier podkładowy.

Paznokcie malowałam w sobotnie popołudnie, dzisiaj rano robiłam pranie i na zdjęciach widać, że końcówki już się lekko starły. Trwałość szału nie robi, ale w końcu czego można chcieć więcej od tak taniego lakieru?:)




Pozdrawiam
Maleńka:)

10 komentarzy:

  1. elegancki kolorek ;D
    z chińskiego sklepu muszę wyjść zawsze z jakimś lakierem,
    a przeważnie są to Safari, choć też zauważyłam te z Butterfly ;))
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też nie umiem wyjść z chińskiego bez lakieru:P I moim zdaniem jak za tak śmieszną cenę to mają dosyć dobre lakiery:)

      Usuń
  2. uwielbiam taki kolor ja mam taki właśnie kolor ale z GR :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie kolor zbyt ciężki na lato.
    Na Twoich paznokciach bardzo ładnie wygląda..
    Takie wampirze klimaty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie:D Taka sama myśl mi przyszła:) Wampirze pazury

      Usuń
  4. obleśne pazury! Kształt do dupy, a kolor jeszcze gorszy

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor!

    OdpowiedzUsuń