Obserwatorzy

sobota, 10 sierpnia 2013

Pośladkowe wyzwanie:P

Cześć dziewczyny!!!


Kilkukrotnie wspominałam, że staram się ćwiczyć 3 razy w tygodniu. Niestety z moją systematycznością bywa różnie, dlatego lubię stawiać sobie wyzwania, które będą mnie motywować.


W tym miesiącu będą to przysiady:)

(www.zszywka.pl)



Ciekawa jestem zmian jakie zajdą, o ile w ogóle zajdą. Oczekuję ujędrnienia pośladków. Nie obraziłabym się gdyby stała się bardziej sprężysta, uniesiona, "zbita":) Mniejsza nie musi być:P Za miesiąc dam Wam znać o zmianach jakie zaszły po ćwiczeniach.


Czy któraś z Was robi lub robiła przysiady? Były jakieś efekty?

15 komentarzy:

  1. Mi się wydaje, że przysiady nic nie dają...

    OdpowiedzUsuń
  2. Może trzeba by samemu podjąć wyzwanie aby sprawdzić czy zdają zmiany. Nawet jeżeli nie spektakularne to raczej nie zaszkodzą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego zaczynam robić przysiady. Tylko jestem ciekawa czy dają jakieś efekty

      Usuń
  3. Ciekawa jestem efektów a właściwie sama spróbuję ;D
    Dzięki za motywację ;)

    http://super-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią zajrzę:) Warto spróbować tym bardziej, że ćwiczenia nie zajmują wiele czasu i żadnego wkładu finansowego:)

      Usuń
  4. Zastanawiam się nad podjęciem wyzwania... :)


    http://czarnymotyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kiedyś robiłam przysiady i brzuszki, ale żadnych efektów nie widziałam. Teraz ćwiczę z chodakowską i już po kilku treningach widać efekty. Zastanawiałam się dlaczeog i znalazłam informację, że mięśnie muszą być rozgrzane, żeby zaczęły pracować cyz coś takiego, i że wcale brzuszki nie spalą tłuszczyku na brzuchu :)

    A ogólnie to polecam wpisać na youtube brzylijskie pośladki chodakowska- 6cio minutowy trening, a mięśnie w nogach i pośladki bolą i pieką- czuć, że coś się dzieje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podpowiedź:) Z Chodakowską ćwiczyłam skalpel i byłam średnio zadowolona, bo chodzi mi tylko o brzuch i pośladki:)

      Usuń
  6. taka ilość przysiadow jak jest na końcu, wykończy Ci stawy ;) przysiady należy wykonywać poprawnie, są pokazane nawet na yt. Włącz sobie Mel b trening brzucha oraz Mel b trening pośladków. Cwiczysz 10 minut, a nie 45, dodatkowo widać efekty, polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwiczę z Mel, ale chciałam zobaczyć czy przysiady coś dadzą, czy to tylko ściema:)

      Usuń
    2. Tak więc życzę powodzenia ;) Uważaj na ilość, ja robiłam przysiady i nożyce i bardzo ładnie wyszczuplily mi się uda, niestety szybko zaczęłam tracić na wadze i musialam przestać ćwiczyć, ponieważ bliskie osoby się o mnie bardzo martwily. Zauważyłam, ze przy nozycach również pracują mięśnie brzucha.

      Usuń
    3. Przysiady na pewno wiele dają, ale mi tak strasznie strzelają kolana że po 20 mam dosyć brr:P Też ćwiczę z Mel i po prostu co tydzień zwiększam liczbę serii o 1:)

      Usuń
    4. Robię przysiady dopiero kilka dni, a już mnie kolana strasznie bolą:P Teraz łączę sobie mel i chodakowską, bo niestety nie wszystkie ćwiczenia mogę robić ze względu na rozwalone biodra:P Nie ma to jak zmęczenie po ćwiczeniach. Od razu człowiek czuje się lepiej- a przynajmniej ja tak mam. Lubię sobie włączyć jakiś fajny serial i w tym czasie zamiast siedzieć na kanapie i wcinać chipsy, to poćwiczyć:)

      Usuń