Obserwatorzy

wtorek, 27 sierpnia 2013

Oeparol- Super nawilżenie?

Cześć dziewczyny!!!


Wczorajsza niemoc twórcza już mi przeszła. Dzisiejszy dzień był bardzo owocny: zaniosłam pracę licencjacką do zatwierdzenia (mam nadzieję, że tym razem promotor nie doczepi się do czegoś co już wcześniej zatwierdził, bo niestety i tak to z nim bywa.... Jest to "trudny" człowiek), wybrałam się pieszo na zakupy (od 10km po mieście+ 2km do domu z siatami z pomidorami, cukinią, arbuzem itd- zawsze to jakiś trening siłowy) a nie plaszczyłam pupska w aucie, wreszcie udało mi się ogarnąć garderobę i zrobiłam zwykłe prace domowe typu sprzątanie, gotowanie.


Krem intensywnie nawilżający Oeparol Hydrosense dostałam od mamy i początkowo nie miałam zamiaru go używać, ponieważ jest przeznaczony dla cery suchej. Jednak po mazidłach na pryszcze skóra na twarzy była bardzo mocno wysuszona, więc postanowiłam dać mu szansę.





 Codzienna pielęgnacja skóry odwodnionej. Krem przeznaczony do skóry normalnej i mieszanej.
Krem intensywnie nawilża i wzmacnia skórę dzięki zawartości kompleksu HialuRoseTM, unikalnemu połączeniu kwasu hialuronowego i oleju z wiesiołka (ang. evening primrose oil), bogatego w kwasy omega – 6. Kwas hialuronowy w połączeniu z kwasami omega-6 tworzy nawilżający film ochronny na skórze, ogranicza transepidermalną utratę wody i zatrzymuje ją w naskórku. Doskonale nawilżona skóra staje się mniej podatna na podrażnienia i odzyskuje sprężystość i jędrność. Zawarte w kremie składniki regulują proces złuszczania naskórka pozostawiając skórę gładką i elastyczną.

Skład: Aqua, Glycerin, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Isohexadecane, Caprylic/Capric Trigliceride, Dicaprylyl Carbonate, Isostearyl Isostearate, Cetyl Alcohol, Biosaccharide Gum-1, Propylene Glycol, Hydrolyzed Caesalpina Spinosa Gum, Caesalpina Spinosa Gum, Oenothera Paradoxa Oil, Phenoxyethanol/Ethylhexylglycerin, Tocopherol Acetate, Parfum, Allantoin, Sodium Polyacrylate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Xanthan Gum, Sodium Hyaluronate, Sodium Hydroxide, BHA


Dostępność i cena:
Do nabycia w aptekach, kosztuje ok.16-20zł





Opakowanie:
Początkowo podobało mi się opakowanie. Jednak w trakcie użytkowania okazało się bardzo niepraktyczne. Trudno je zakręcić i odkręcić jeśli ma się wilgotne dłonie. W przypadku mocniejszego dokręcenia pęka...








Moja opinia:
Z góry zaznaczam, że nie stosowałam kremu na całą twarz, tylko miejscowo. Ładnie nawilżał mocno przesuszone miejsca i niwelował sterczące skórki. Jednak przy dłuższym stosowaniu zapychał i to tragicznie. Koszmar. Co z tego, że wyleczyłam trądzik na skroni jak posmarowałam się kremem nawilżającym i po 2 dniach miałam wielki wysyp "kaszki" w tym samym miejscu? Poza tym krem szybko się wchłania i nie pozostawia lepkiej warstwy. Ma lekką konsystencję, dzięki czemu łatwo się go aplikuje. Nie roluje się. Nie zauważyłam aby podrażniał, ale przy bardzo mocno przesuszonej skórze szczypał chwilę po aplikacji. Może w przypadku cery suchej kremik sprawdzi się lepiej. Niestety w sieci znalazłam o nim przeważnie negatywne opinie... Dobijam do dna i to tylko dlatego, że smaruję nim ramiona, na których mam AZS- i tu się sprawdza znakomicie. Na pewno nie skuszę się na kolejne opakowanie.

11 komentarzy:

  1. Pomadki Oeparol też są słabe. A miałam nadzieję, że chociaż ich krem będzie dobry. :/ szczerze mówiąc kusiły mnie ich te opakowania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się bardzo podobało, ale gdy trochę za mocno je zakręciłam i pękło przestało mi się podobać:P

      Usuń
  2. Uuu. kiepsko z opakowaniem i zapychaniem. Ja raczej odmówię sobie tej "przyjemności"

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam pomadkę i nie byłam z niej zadowolona :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam nic innej z tej firmy i chyba się już nie skuszę:P

      Usuń
  4. A ja uwielbiam produkty firmy Oeparol. Ten krem miałam i byłam z niego zadowolona. Idealnie nadawał się pod makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm a otwierajac post mialam nadzieje ze bedzie to jakies cudenko hehe coz szukamy dalej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radzę omijać to cudeńko szerokim łukiem:)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Po co się później męczyć z niespodziankami:)

      Usuń
  7. Tak właśnie czułam, że będzie bardzo zapychający.. Nawet nie chcę myśleć co by się działo na mojej mieszanej cerze..
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń