Obserwatorzy

poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Neonowe pazurki po raz pierwszy

Cześć dziewczyny!!!


Popołudniu zmyłam brązowy lakier, który pokazywałam w poprzednim poście i sięgnęłam po drugi sobotni zakup. Pomarańczowy lakier Glamour Editt Cosmetics kupiłam bez większego namysłu. W opakowaniu wpada lekko w brzoskwinkę (lubię takie odcienie), ale na paznokciach to typowy neon...




Dostępność i cena:
Poza chińskim sklepem nie widziałam nigdzie tych lakierów. Kosztował 4zł






Opakowanie:
Zawiera 12ml produktu. Jest proste i ładne. Pędzelek jest długi i dosyć szeroki. Lubię gdy w tego typu słoiczkach pędzelek jest długi, bo łatwo można wydobyć zawartość pod koniec. 
 







Moja opinia:
Nie lubię neonowych paznokci, bo wydaje mi się, że przy takiej długości wyglądają ordynarnie. Gdyby w słoiczku przypominał odcień uzyskany na paznokciach, to na pewno bym go nie kupiła:P Ale aplikacja jest bajecznie prosta. Nie bąbelkuje, nie mazia, nie smuży. Zasycha bardzo szybko. Dwie warstwy wystarczą aby dokładnie pokryć płytkę i uzyskać nasycony odcień. Oczywiście "pod" mam odżywkę, aby uniknąć przebarwień. Co do trwałości to trudno mi powiedzieć, ponieważ dopiero co pomalowałam pazurki, ale pewnie nie będzie dłuższa niż 2-3dni. 

Podsumowując: gdyby był to mniej oranżowy odcień, to na pewno byłabym nim zachwycona, a tak jest po prostu taki sobie. Ale aplikacja jest cudowna i dlatego rozejrzę się za jakimś nudziakiem z tej serii:)



    


A Wam jak się podoba?

Pozdrawiam
Maleńka:)

9 komentarzy:

  1. straszne masz te pazury... przerażajace

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Ty chyba strasznych paznokci nie widziałaś

      Usuń
  2. mam ten lakier, mi się podoba i naprawdę jeden z lepszych jakie miałam a nie było to byle co ;) piękne paznokcie! równiutko spiłowane, klasa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam niebieski tej firmy i jest moim ulubieńcem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o aplikację czy nasycenie koloru to jest świetny. Nie jeden droższy lakier musi się przy nim skryć:) Tylko kolor nie mój...

      Usuń
  4. Cholera myślałam, że to tipsy, nie dziwię się anonimowi że się przestraszył:P Faktycznie śmiesznie wygląda ten kolor, ale skoro aplikacja fajna, to nie ma co narzekać, odmiana czasem się przyda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie dlatego nie lubię takich ostrych kolorów, bo na moich długich pazurkach wyglądają sztucznie i tandetnie

      Usuń
  5. Dla mnie kolorek wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń