Obserwatorzy

poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Lumpeksowe łupy

Cześć dziewczyny!!!

Zauważyłam, że dawno nie było notki o zakupach z lumpa:) W piątek wybrałam się z mamą do sh, do którego chodzę prawie co piątek (ponieważ wtedy jest nowy towar). Oto co upolowałam:

 Czarna listonoszka, new look, 8zł. Podoba mi się, że jest taka sztywna


 Kremowa torebka w rękę, Primark, 12zł



 Pomarańczowa koronkowa sukienka river island, 34, 12zł



 Cekinowa sukienka w kształcie litery A, na 146cm 8zł, George



 Jeansowa ciemna kurteczka, 152cm, 15zł H&M



 Jeansowa jasna kurteczka, 158cm, 11zł 


Brzoskwiniowe rurki, new look, 158cm, 5zł:)




Zakupy uważam za udane:) 

Niestety ciągle jeszcze nie zrobiłam niczego z grzywką:P Dziękuję za wszystkie opinie, większość z Was stwierdziła, że lepiej wyglądam w grzywce (i patrząc na zdjęcia też tak myślę)...

10 komentarzy:

  1. koronkowa sukienka cudna!:) a taką kurteczkę też mam;p kupiłam rok temu na promocji w H&M w dziale dziecięcym ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D A tak z ciekawości zapytam ile kosztowała?

      Usuń
  2. Obie torebeczki chętnie bym ukradła:D

    OdpowiedzUsuń
  3. ta listonoszka za 8zł ja ejjj brałabym :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne łupy! :> Ja jakoś nie mam szczęścia do sh, albo nie potrafię szukać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele zależy od sh. W moim mieście jest ich całkiem sporo, ale chodzę tylko do 2, bo wiem, że znajdę tam coś konkretnego, a nie szmaty.

      Usuń
  5. Świetne kurteczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Cekinowa sukienka jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  7. super jest ta pierwsza czarna torebka, od dawna takiej szukam w lumpeksach
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń