Obserwatorzy

czwartek, 1 sierpnia 2013

Lipcowe odkrycie: Odżywka Garnier morela i olejek migdałowy

Cześć dziewczyny!!!


Wczoraj były zużycia, a dzisiaj kilka słów o produkcie, który w lipcu mnie zachwycił. Odżywkę Garnier Sekrety Prowansji Morela i Olejek migdałowy kupiłam w Kauflandzie z ciekawości. Jak się okazało zakochałam się w niej od pierwszego użycia:)

 Dostępność i cena:
Do kupienia w większości drogerii i marketów. W Kauflandzie kosztowała 5,99zł


 Opakowanie:
Ładne i kobiece:) Wygodne. Łatwo wydobyć z niego zawartość.

 



Moja opinia:
Używałam tej odżywki razem z olejem na noc, jako odżywkę na 5 minut, jako maskę na 45min. Nałożona na noc z olejem wspaniale nawilżała włosy. Jako odżywka niestety nie dawała cudownych efektów. Jako maska sprawowała się najlepiej. Jest prawie tak dobra jak odżywka AiK. Po zastosowaniu włosy były mocno nawilżone, wygładzone, pełne blasku. Odżywka nie obciąża włosów, sprawia, że są puszyste i uniesione:) Ułatwia rozczesywanie. Przy dłuższym stosowaniu zauważyłam, że włosy są naprawdę dobrze nawilżone i pełne życia. Co do konsystencji, jest dosyć rzadka- ale nie leista. Łatwo rozprowadzić ją na włosach. Ma piękny morelowy zapach, który utrzymuje się na włosach przez kilka godzin. Nie podrażnia i nie powoduje łupieżu ani przetłuszczania. Na pewno na stałe zagości w mojej szafce z odzywkami i maskami:)

10 komentarzy:

  1. U mnie odżywki z Garniera niestety szału nie robią..
    Nie sądzę, że kupię tą wersję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie z Garnierów sprawdziła się u mnie tylko ta odżywka i awokado i masło karite. Reszta była okropna... A Fructisów to już w ogólę nie chcę wspominać:D

      Usuń
  2. Albo źle patrzyłam albo nie wiem co bo takiej odżywki nie widziałam :) Choć bardzo lubię produkty Garnier

    Zapraszam na moje rozdanie :)

    http://kolorowa-kraina-sylwii.blogspot.com/2013/07/pierwsze-rozdanie-na-przywitanie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią zajrzę:) Muszę przyznać, że w moim mieście nie widziałam jej w Rossmannie (ale u mnie w rossmannie ogólnie jest bieda z nędzą).

      Usuń
  3. hmmm może kiedyś, jak zużyję te co mam.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam jeszcze trochę zapasów do zużycia:)

      Usuń
  4. Tylko gdzie ten olejek z migdałów w składzie? Widzę tylko ekstrakt..
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. No cóż, ważne , że działa ;p

      Usuń
    2. Kupując kosmetyki nie sprawdzam namiętnie składu, ponieważ nie jestem chemikiem. Ważne, aby maska/odżywka/szampon nie była napakowana silikonami i to mi już pasuje. Ważne, że odżywka u mnie działa i jestem z niej zadowolona

      Usuń