Obserwatorzy

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Kłopotliwy nudziak z Bella

Cześć dziewczyny!!!


Jak wiecie uwielbiam pazurki w odcieniach nude. Są bardzo eleganckie i klasyczne. Zazwyczaj preferuję długaśne paznokcie i w jasnych kolorach wyglądają delikatnie. Lakier Bell Glam Wear Nude 02 kupiłam w czerwcu w Naturze. Kilka razy próbowałam pokryć nim ładnie paznokcie i za każdym razem kończyło się klapą. Dlaczego?




Dostępność i cena:
W szafkach Bella. Kosztował 11,99zł


 Opakowanie:
Ładne i eleganckie. Niestety ze srebrnego pędzelka ściera się farba, co wygląda średnio. Pędzelek sam w sobie jest dosyć szeroki, ale wygodny.






Moja opinią:

Odcień 02 to nudziak z brzoskwiniową nutą. Kolorek sam w sobie jest cudowny, taki właśnie "mój". Niestety aplikacja jest okropna. Na zdjęciach mam 3 warstwy, a płytka nadal mocno prześwituje. Podejrzewam, że musiałabym nałożyć jeszcze 2. Niestety nie lubię takiej ilości lakieru na paznokciach, ponieważ długo zasycha i szybko odpada całymi kawałkami. Lakier strasznie mazia i smuży, ale nie bąbelkuje. Zasycha bardzo długo. Po 30minutach nadal jest miękki.  Konsystencja jest bardzo wodnista, przez co nie da się po prostu nałożyć grubszej warstwy. Mimo tylu wad nie wyrzucę go. Może jak trochę poleży i zgęstnieje będzie się nadawał do użytkowania- robię to tylko ze względu na piękny kolor.







23 komentarze:

  1. Kolor piękny. Jak trochę "odstoi" jego konsystencja będzie lepsza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już kilka razy zdarzyła mi się taka sytuacja, że lakier po zakupie był za rzadki, a po 2-3 miesiącach zrobił się taki "akurat":)

      Usuń
  2. Kolor cudny, masz rację. Miejmy nadzieję, że "dojrzeje"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, bo szkoda go wyrzucić. Tym bardziej, że szalenie tani nie był

      Usuń
  3. Piękny naturalny kolorek :) szkoda tylko, że tak utrudnia dokładne pomalowanie paznokcia -eh... czasem tak niestety jest, że produkt na pozór ładny nas zawodzi..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie:( Tym bardziej, że miałam już kilka lakierów z Bella i żaden nie był tak problematyczny

      Usuń
  4. Gdzieś mignęła mi opinia, że nudziak Eveline, który jest teraz w Biedronce jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety u mnie w Biedronie zostały tylko brązowe lakiery:( Nie wiem, czy było ich po prostu mało, czy wszystkie kobietki się na nie rzuciły:P

      Usuń
  5. Masz okropne paznokcie. To są szpony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby mi ktoś w nocy zaczął machac takimi paznokciami to poczułabym się jak w horrorze

      Usuń
    2. Oj nie jest z nimi tak źle:P

      Usuń
    3. wg mnie tez troche za dlugie, ale jak sie w nich dobrze czujesz to nie obcinaj :)

      Usuń
    4. Póki co nie przeszkadzają mi w normalnym funkcjonowaniu, ponieważ jestem przyzwyczajona do takiej długości, ale pewnie za tydzień je lekko spiłuję aby były równej długości.

      Usuń
  6. kolor piekny :) dziewczyny mają racje po kilku miesiącach czy nawet tygodniach, jak odstoi to konsystencja będzie lepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest świetny:) Szkoda, że lakier jest taki kłopotliwy, ale mam nadzieję, że lekko zgęstnieje i wtedy go zużyję

      Usuń
  7. jakie piękne paznokcie *.* i kolorek cudowny!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kolor, oby po jakimś czasie zrobił się odpowiednio gęsty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz cudowne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym mieć takie piękne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy mogłabyś zrobić post o pieolęgnacji paznokci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz kiedyś pisałam na ten temat, ale mogę zrobić aktualizację

      Usuń