Obserwatorzy

wtorek, 20 sierpnia 2013

Jaki to kolor?

Cześć dziewczyny!!!


Póki co lubię moje ciemne włosy i nie mam zamiaru ich farbować w najbliższych miesiącach, ale gdy urosną do przyzwoitej długości może znowu poeksperymentuję z kolorem.


Od dawna podoba mi się kolor włosów Gabrielle Sollis z Gotowych na wszystko, ale w sezonie 7 i 8.











Tak na pierwszy rzut wydaje mi się, że jest to orzechowy brąz/złoty brąz- jednak pewna nie jestem.

1. Jak myślicie jakim kolorem/ farbą/ środkiem można osiągnąć taki efekt?
2. Jak myślicie jakbym wyglądała w takim wydaniu? Pewnie dziwnie, bo miałabym ciemne odrosty:P Ale pomarzyć można...

14 komentarzy:

  1. Specem nie jestem, ale chyba jest to kasztan? W czarnych chyba wyglądasz najlepiej i tak z pazurem

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jest zaje.... Po prostu świetny. Ale ty chyba jesteś stworzona do ciemnych. Tak mi się wydaje. Do ciemnego brązu i lekkiej opalenizny:) Taka Latynoska z Ciebie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem pasują Ci czarne/ciemno brązowe włosy, lekka opalenizna i +5kg i będziesz niczym laleczka:D Ale teraz też jesteś ładna

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasztan to to nie jest, ale mi też się podoba, lubię takie kolorki :)
    Ja ciągle eksperymentuję, miałam lekki blond, ładnie mi w nim, ale lepiej czuję się w brązie, byle nie takim ciemnym strasznie (niestety mam taką farbę, która na początku mega ciemna jest, a pół tubki mi zostało), bo potem nie muszę farbować odrostów, bo jak się spierze, to mój naturalny kolor z tego jest.

    Nie wiem, czy coś z tego zrozumiesz, ale dodaję trudno :D na swoje usprawiedliwienie podam, że jest już późno :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o co chodzi. Ja w sumie też maluję włosy na czarno bo jak się lekko spierze to w razie "w" nie widać odrostów:P

      Usuń
  5. Ona ma jakiś odcień brązu, trudno konkretnie trafić w numer, ale na pewno na blond refleksy na włosach także trudno to stwierdzić dokładnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. musisz się wybrać z takimi fotkami do zaufanej fryzjerki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Problem polega na tym, że takiej nie posiadam:( Chodzę do jednej, ale szału nie robi. Jak chciałam brąz na włosach to wyszedł jej rudy. Przez jakiś czas szukałam innej i trafiałam na fryzjerki, które myślały, że 1cm to 5:P Na razie zostaję przy czarnych kłaczkach, ale jak odrosną może pomyślę nad czymś jaśniejszym

      Usuń
  7. właśnie o takim myślę, tylko ja myślę że to jest jakiś brąz z dodatkami a do tego rzucone kilka jaśniejszych o ton czy dwa refleksów.. mogła by gdzieś podać info jak ona to robi ;p a raczej jej styliści ;PPP

    OdpowiedzUsuń
  8. Po fryzjersku ten kolor to ciemny blond. Na ciemnych włosach taki efekt da farba 7.3 lub 7.32 (złocisty średni blond lub złocisto opalizujący średni blond). Drogeryjne farny na pewno będą miały swoje nazwy, zapewne coś z karmelem albo innymi spożywczymi pierdołami. Ale jeśli zwrócisz uwagę na numerację, taki powinien być efekt.

    Taka złocista farba zaraz po położeniu wychodzi dość ciemna, dopiero po kilku myciach się wypłukuje i nabiera miodowego odcienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście nie na wszystkich zdjęciach ten kolor jest jednolity, widzę tutaj też delikatne ombre i refleksy :)

      Usuń
    2. Ślicznie dziękuję za wyjaśnienie i podpowiedź:*

      Usuń
  9. No ona to ma świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zarąbisty kolor

    OdpowiedzUsuń