Obserwatorzy

piątek, 2 sierpnia 2013

Inspiracje

Cześć dziewczyny!!!

Jak ten czas szybko leci. Znów mamy piątek i czas na kolejne inspiracje.



 Monica Bellucci to przykład na to, że kobieta jest jak wino. Im starsza tym lepsza.


 Trochę za długie, ale kolorki fajne.


 Długie włosy... Marzenie. 


 Fajowe


 Trochę za wysokie, ale i tak ładne



 Plecy ok, ale fryzura podoba mi się bardziej



 Słodziara:D

 Fajna figura i fajna bielizna:)


 Kim jak to Kim...



 I jak tu nie kochać zwierzątek?


 Ładna fota





 Nie rozumiem ludzi, którzy znęcają się nad zwierzętami... Powinni być mocniej karani i to nie jakimś śmiesznym wyrokiem czy grzywną, tylko skoro głodziłeś zwierzę to przez miesiąc będziesz żył o chlebie i wodzie itp. Wiem, mam bardzo rygorystyczne podejście



 Strasznie podobają mi się takie pazurki:)








Pozdrawiam
Maleńka:)

3 komentarze:

  1. Te gorsety/staniki są prześwietne, ciekawe czy gdzieś można je dostać stacjonarnie.. ;)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta mała jest cudowna

    OdpowiedzUsuń