Obserwatorzy

piątek, 9 sierpnia 2013

Inspiracje+ zdjęcia tygodnia

Cześć dziewczyny!!!


Znów mamy piątek, jak ten czas szybko leci.
 Fajna figura:) Taka kobieca, super bardzo mi się podoba...

 Niestety u mnie ten koczek nie wygląda tak ładnie... Chyba dlatego, że mam mocno wycieniowane włosy i wszędzie sterczą antenki...


 Druciane łóżko- uwielbiam:)




 Fajna figura, tylko szkoda, że ma taką przerwę między nogami...


 Chuda vs.
 kobieca. Która ładniejsza?


 :)



 Szukam takich butów. Widziałyście może coś podobnego?

 Włosy...



Zdjęcia tygodnia:

 Kwiatki ze stołu:P

 Nowa sukienka:)


 Próbne bez grzywki

 Częstochowa. W spiętych włosach wyglądam tragicznie...


 Znów bez grzywki:P

 Moje nogi:P

Lumpeksowy strój dnia:)




Pozdrawiam 
Maleńka:)

24 komentarze:

  1. Pokaż kiedyś siebie w tej czerwonej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Laska z 1 zdjęcia wymiata:) Super figura i super biust:P chuda czy ta druga, to wolę tę drugą. Nie jest gruba, ale ma pełną fajną figurę i piersi. Wieszaki nie są ok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Gdyby była facetem, to pewnie moja dziewczyna miałaby pełniejsze kształty, chudzielce nie wyglądają dobrze, szczególnie w legginsach, brr..

      Usuń
    2. Oj tak... w obwisłych leginsach nie wyglądają apetycznie...

      Usuń
  3. link do szpilek http://www.butyk.pl/towar.18810.Polbuty_blink_Dianne_701286.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobne buty widziałam w Kari, może je tam jeszcze znajdziesz:)
    Ja lubię przerwy między udami, chyba nawet bardziej, niż takie 'ocierające się':D

    OdpowiedzUsuń
  5. chuda vs kobieca? zdecydowanie kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta czerwona sukienka <3 widzę zaledwie fragment, a już skradła moje serce

    OdpowiedzUsuń
  7. Lumpeksowy strój jest świetny:) Masz zabójcze nogi!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chuda za chuda, "kobieca" moim zdaniem za gruba, zdecydowanie mi się nie podoba. Żadna z nich, coś pomiędzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem gdzie Ty grubą widzisz... Dziewczyna na 1 zdjęciu jest piękna i idealna

      Usuń
  9. Właśnie ładnie Ci w spiętych, noś takie częściej, mniej się niszczą :) A co do figur to sama nie wiem jaka chciałabym być, jestem chuda i lubię umięśnione szczupłe ciało ale jak widzę kobiecą sylwetkę to taka chciałabym być i tak w kółko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na co dzień raczej spinam włosy, bo tak jest mi wygodniej. A co do sylwetki to mamy podobnie:D

      Usuń
  10. lumpeksowy strój dnia mnie rozwalił :-) cudowny!
    i jaką masz piękną figurkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak nawiązujac do poprzedniego posta jaki rozmiar ciuszków nosisz?

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli napisała byś gdzie mogłabym dostać takie druciane łóżko byłabym ci naprawdę wdzięczna .
    Julia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedynie na jakimś targu staroci lub złomie:(

      Usuń