Obserwatorzy

czwartek, 22 sierpnia 2013

Czerwony czasoumilacz z Tesco

Cześć dziewczyny!!!


Uwielbiam sole do kąpieli. W poprzednim mieszkaniu mieliśmy prysznic i tęskniłam za aromatycznymi kąpielami (czego mój TŻ nie rozumiał). Odkąd mieszkamy na swoim i znów mamy wannę, sole do kąpieli wróciły do łask:D

Zazwyczaj kupuję tanie sole do kąpieli w Biedronce czy w Tesco, albo z BingoSpa. Nie inwestuję w super specyfiki, ponieważ nie widzę sensu. Dla mnie sól to czasoumilacz kąpieli i nie liczę, że zdziała cuda. Czerwoną, owocową wersję kupiłam w Tesco za 3,99zł i bardzo ją polubiłam.




Dostępność i cena:
Do kupienia w Tesco. Kosztuje 3,99zł



Opakowanie:
Przezroczysta butla. Lubię tego typu opakowania, ponieważ widać ile produktu jeszcze pozostało. Naklejka mogłaby być ładniejsza, bo ta jest odrobinę tandetna.






Moja opinia:
Jest to drobnoziarnista sól o zapachu owoców, głównie z nutką malinki. Dosyć mocno zabarwia wodę na czerwono. Owocowa nuta bardzo długo unosi się w łazience:) Lubię takie słodkie zapachy. Ładnie zmiękcza wodę i w sumie nic więcej nie robi:P Po prostu umila kąpiel swoim zapachem. Ale czego można wymagać za 4zł?

12 komentarzy:

  1. Bardzo lubię sole z Tesco, ale jeszcze lepsze są z Biedronki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak z Biedronki są świetne- tanie i dobre:)

      Usuń
  2. Z BingoSpa są najlepsze sole:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo fajne, ale już droższe niż te z Tesco czy Biedronki

      Usuń
  3. szkoda, że nie mam wanny ;D hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ja żałuję, że nie mam wanny ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie wolę wannę niż prysznic:) Więcej przyjemności w trakcie kapieli

      Usuń
  5. Ja też wolę wannę i różne kąpielowe umilacze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skuszę się na nią jak będę w Tesco ;)

    OdpowiedzUsuń