Obserwatorzy

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Bubel od BingoSpa

Cześć dziewczyny!!!


Weekend niestety się już skończył:( Jak zwykle zbyt szybko:P

Dzisiaj chciałam napisać kilka słów na temat szamponu z zielonej herbaty z BingoSpa. Wersją jajeczną z kolagenem jestem oczarowana dlatego postanowiłam przetestować drugi wariant... Niestety nie polubiliśmy się. Wersja jajeczna jest o niebo lepsza.



Dostępność i cena:
Swoją wersję kupiłam w Tesco za 2,49zł

 


Opakowanie:
Ładne, zielone, poręczne. Łatwo wydobyć z niego zawartość. 

 




Moja opinia:
Nie lubię szamponów z odżywką, zawsze są bublowate i tak jest i tym razem. Szampon średnio domywa włosy. Niestety do zmywania ciężkich olejów czy kremów się nie nadaje. Nie pieni się, zapach jest bardzo chemiczny i na pewno nie przypomina zielonej herbaty. Konsystencja podobna do wersji jajecznej- dosyć rzadka, ale nie leista. Po 5 godzinach od umycia włosy wyglądały już na tłuste. Ohyda. Były przyklapnięte, pozbawione blasku. Oczywiście po umyciu nałożyłam odżywkę, bo włosy były tak splątane i tępe w dotyku, że nie mogłabym ich rozczesać. Kombinowałam z różnymi maskami/odżywkami i za każdym razem włosy się przetłuszczały. Dodatkowo pojawił się łupież... Nie, nie kupię go więcej. Moim zdaniem to jeden wielki bubel.

13 komentarzy:

  1. szampony z odżywką zawsze obciążają włosy

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno się nie skuszę na taką opcję 2w1.
    Szampon ma myć- tyle tylko od niego wymagam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, ma myć, a ten szampon niestety nawet tej najprostszej funkcji nie spełnia

      Usuń
  3. Ja nie kupuję 2w1 bo i tak muszę stosować odżywkę. A jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze wiedziec, ostatnio przyglądałam mu się w TESCO, dobrze,że nie wzięłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja też nie. Zazwyczaj szampony 2w1 powodują u mnie przetłuszczanie, ale chciałam dać temu szansę. Niepotrzebnie

      Usuń
  6. Nie ma nic gorszego niż szampon z odzywką

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam go i był straszny.

    OdpowiedzUsuń