Obserwatorzy

czwartek, 18 lipca 2013

Uwaga Bubel!!!

Cześć dziewczyny!!!


Na kilka dni zaginęłam. Nigdzie nie wyjeżdżałam, siedziałam w domu, ale dopadł mnie chwilowy spadek formy i zwątpienie we wszystko..... Niestety czasem tak bywa:(


Wiecie, że lubię mocne zdzieraki. Dużo uwagi poświęcam peelingowaniu skóry, staram się to robić systematycznie i dokładnie. Często sięgam po peeling kawowy, ale jeśli nie mam ochoty na późniejsze sprzątanie łazienki to sięgam po produkt gotowy. Jakiś czas temu kupiłam Lirene Dermoprogram Kuracja Oczyszczająca Głęboko Oczyszczający Peeling Gruboziarnisty. I co o nim sądzę? Raczej nic dobrego




Peeling przeznaczony dla cery normalnej, tłustej lub mieszanej z widocznie rozszerzonymi porami, która wymaga odświeżenia, dogłębnego oczyszczenia porów oraz złuszczenia martwego naskórka. Wygładza skórę, zmniejszając widoczność porów i przywraca jej świeży, matowy wygląd.
Drobinki peelingujące dogłębnie i niezwykle skutecznie usuwają wszelkie zanieczyszczenia skóry.
Wyciąg z czarnej borówki i owoców z tamaryndy zmniejsza widoczność rozszerzonych porów oraz normalizuje wydzielanie sebum.
Peeling zapewnia skórze wspaniałe uczucie komfortu i aksamitnego dotyku matowej cery. Odpowiedni dla skóry w każdym wieku.

Skład: Aqua, Glyceryl Stearate SE, Polyethylene, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Glycerin, Petrolatum, Paraffinum Liquidum, Isopropyl Palmitate, Mannitol, Cellulose, Xanthan Gum, Allantoin, Butylene Glycol, Vaccinium Myrtillus Fruit/Leaf Extract, Tamarindus Indica (Tamarind) Extract, Saccharum Officinarum (Sugar Cane) Extract, Acer Saccharum (Sugar Maple) Extract, Citrus Medica Limonum (Lemon) Extract, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Extract, Tocopheryl Acetate, Ethylhexylglycerin, Hydroxypropyl Methylcellulose, Phenoxyethanol, Methylparaben, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Polyaminopropyl Biguine, Parfum,



Dostępność i cena:
Do kupienia chyba w każdej drogerii. Kosztuje ok. 12-14zł


Opakowanie:
Ładne, wygodne. Otwór idealny- nie wydobywa się ani zbyt mało, ani zbyt dużo produktu. Zawiera 75ml peelingu.


Moja opinia:
Nazwa wskazuje, że jest to peeling gruboziarnisty. Hmmmmmm? W którym miejscu się pytam, bo mam wrażenie, że jest to nawilżająca maź z niewielką ilością grubszych drobinek. Lubię konkretne zdzieraki, takie super mocne po których od razu widać efekty. Po tym produkcie widzę jedynie odświeżenie i nawilżenie skóry. Dokładnego oczyszczenia brak:P Pory jak były straszne tak dalej są. Chyba musiałabym go używać 3 razy dziennie aby zauważyć jakieś efekty. Jeśli ktoś lubi pomiziać się leciutko to ten peeling przypadnie mu do gustu. Dla mnie zdecydowanie nie wart swojej ceny, a szkoda.
Na wizażu czytałam same pozytywne opinie wiec nie wiem, czy mój egzemplarz jest jakiś wadliwy, czy po prostu zbyt wysoko postawiłam poprzeczkę.

6 komentarzy:

  1. Faktycznie mało drobinek...
    Na pewno się nie skuszę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupując go myślałam, że będzie ścierał tak mocno, że aż będę piszczeć... A tu lipa

      Usuń
  2. Peeling do cery tłustej z parafiną?! No chyba nie..
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  3. mój ulubiony peeling ;P oprócz tych dużych drobinek których jest faktycznie mało są jeszcze małe które potrafią porządnie zedrzeć pyszczka, używam go dobre 2 lata i u mnie sprawdza się świetnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może trafiłam na jakąś oszukaną wersję, bo niestety tych małych drobinek w moim wydaniu nie ma:( jest tylko trochę tych niebieskich duzych i nic więcej.

      Usuń
  4. Miałam go i nie urzekł mnie. Prawie w ogóle nie działa, a najtańszy nie jest

    OdpowiedzUsuń