Obserwatorzy

piątek, 12 lipca 2013

Ulubiony zmywacz do paznokci

Cześć dziewczyny!!!


Dzisiejszy dzień przeznaczyłam na porządki w garderobie... Przeglądam ciuszki, odrzucam te, które są już kiepskiej jakości; odkładam, te które chcę sprzedać na allegro. Nie wiedziałam, że mam tyle ubrań, których nie zdążyłam jeszcze założyć:D

Jak wiecie mam długaśne pazurki i lubię je malować:) Po przebojach ze zmywaczem z Biedronki (po którym została mi dziura w paznokciu) rozpoczęłam poszukiwania idealnego zmywacza, który nie niszczyłby płytki, dobrze zmywał, nie pozostawiał osadu, nie śmierdział i miał przyzwoitą cenę. Tak wiem, wymagan całkiem sporo, ale znalazłam ideał:) Przedstawiam Wam zmywacz z Lidla



Dostępność i cena:
Do nabycia w Lidlu. Kosztuje ok.6zł


Opakowanie:
Bardzo ładne i nie jest tandetne. Posiada pompkę, która początkowo była dla mnie dziwnym wytworem, niekoniecznie ułatwiającym życie, ale w końcu nauczyłam się go obsługiwać:D Opakowanie zawiera 200ml produktu
 




Moja opinia:
Przerobiłam już wiele zmywaczy i wcześniej lubiłam te zapachowe z Natury, ale niestety były drogawe jak dla mnie i niewydajne. Pierwszy raz kupiłam ten zmywacz tak na szybko jak robiłam spożywcze zakupy w Lidlu. Było sobotnie popołudnie i nie chciało mi się szukać gdzie indziej. Użyłam i przepadłam... Różowa wersja ma świetny zapach. Miał być kwiatowy, ale ja wyczuwam w nim migdały raczej. Grunt, że pachnie ładnie:) Zmywa świetnie. Nie trzeba trzeć paznokci, raz dwa i zmyte a lakier nie jest rozmazany na skórkach i paluchach. Nie pozostawia białego osadu, który niestety zostawał po zmywaczu z Natury. Najważniejsze, nie zauważyłam aby w jakikolwiek negatywny sposób wpływał na moje pazurki:) A do tego jest tani, wydajny i łatwo dostępny. Czego chcieć więcej?



Dziękuję za wszystkie podpowiedzi pod ostatnim postem. Odkryłam zagadkę i jestem ciemną/głęboką zimą:)
Ciemna Zima to siostrzany typ urody w stosunku do Ciemnej  Jesieni. Cechuje się ciemnymi, głębokimi barwami włosów, oczu i skóry, z tą różnicą, że dominują u niej odcienie chłodne.
Bogata paleta intensywnie nasyconych, chłodnych odcieni sprawia, że Ciemna Zima to jeden z najbardziej pociągających i atrakcyjnych kolorystycznie typów urody.

Cechy Ciemnej Zimy
Oczy: czarne, czarno-brązowe, ciemno niebieskie. Czasami zdarzają się przypadki średniego brązu. 

Włosy: czarne, czarno-brązowe, średnio-brązowe, a także stalowo-szare. 

Skóra: czarna, czarno-brązowa, oliwkowa. Może się zdarzyć delikatny przebłysk ciepłego odcienia - wówczas ten typ urody ma wpływy Głębokiej Jesieni.

Kolory: ciemne, chłodne, nasycone, głębokie, mocno kontrastujące ze sobą.

3 komentarze:

  1. Który zmywacz z Biedry? Nowy czy stary? :)
    Używałam i tego i tego, i muszę powiedzieć, że ten nowy jest okropny. Wysusza, leje się z opakowania. A o tym Lidlowskim nie słyszałam żeby ktoś się dobrze wypowiadał :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety i stary i nowy. Przez pół roku męczyłam się z dziurą w paznokciu i ogólnym osłabieniem. łamały się strasznie. Ogólna porażka. Tego używam od 2 miesięcy i jak na razie jest ok. A ja czytałam o nim dobre opinie

      Usuń