Obserwatorzy

środa, 10 lipca 2013

Test na typ urody. Czy jestem zimą?

Cześć dziewczyny!!!


Od jakiegoś czasu interesowało mnie jakim typem urody jestem, ale jakoś nie po drodze było mi usiąść i poczytać na ten temat:P Dzisiaj chciałam zamówić na allegro dermacol i zastanawiałam się czy lepszy byłby odcień dla karnacji brzoskwiniowej czy może dla normalnej chłodnej? I zaczęły się schody...

No właśnie jakim typem urody jestem?
Należy sobie odpowiedzieć na kilka pytań:
1. Jak się opalasz - bardzo szybko, na brąz, bez poparzeń

2. Kolor oczu - ciemny brąz

3. Piegi - pojedyńcze, brązowe

4. Cera - no i tego właśnie nie potrafię określić:P 
5.Naturalny kolor włosów- bardzo ciemny brąz

6. Kolor ust (naturalny oczywiście- intensywny róż.

7. Jaki kolor włosów miałaś w dzieciństwie?- czarne/ciemny brąz jak kto woli

Oczywiście poza odpowiedziami na te pytania rozwiązałam kilka testów i wyszło mi z nich, że ponoć jestem zimą. Ale którą? 
 Typ Królewny śnieżki – skóra bardzo jasna, niemal transparentna, chłodny, różowawy odcień. Rzadko się rumieni. Trudno się opala.(no i tu jest zonk, bo opalam się łatwo)

Typ Południowy (meksykański) – skóra ciemna, oliwkowa w chłodnym odcieniu. (uwaga – bywa mylony z jesienią, ale w przeciwieństwie do jesieni – zima południowa łatwo się opala)

- Możliwe piegi, znamiona – szarobrązowe.

- Brwi, oprawa twarzy – bardzo intensywna, ciemna. Włosy – ciemne w chłodnym odcieniu, ciemny brąz lub czerń.

- Usta zimy są mocno zabarwione, czerwone.

- Oczy - błękit lodowy, turkusowy, niebieski, orzechowy oraz czarno-brązowy.


Z tego wszystkiego wychodzi na to, że mam nieodpowiedni kolor włosów, bo brąz z ciepłym blaskiem. Ale nadal nie wiem czy mam karnację oliwkową czy brzoskwiniową? Chłodną czy ciepłą? 

Dlatego mam ogromną prośbę. Jeśli któraś z Was zna się na tym temacie to proszę o podpowiedź. Z góry dziękuję:*

A oto kilka zdjęć bez obróbki, aby łatwiej było ocenić:


(na ostatnim zdjęciu kolor włosów nieaktualny i brak makijażu więc proszę się nie śmiać:P Chodziło mi o pokazanie naturalnego koloru skóry). Zazwyczaj kupowałam podkłady w kolorze beżu, ale niestety ciemnieją po nałożeniu i denerwuje mnie to strasznie. Muszę poszukać innego lepszego kolorku
 

7 komentarzy:

  1. Kiedy ja byłam na analizie kolorystycznej, dowiedziałam się, że szara obwódka wokół tęczówek(nawet brązowych) bardzo często świadczy o zimnym typie urody. Takie obwódki widać na ostatnim zdjęciu. Panie Jesienie są bardzo rzadko spotykane, polki to najczęściej Lata lub Zimy. Żeby łatwiej było to sprawdzić, mogłabyś zrobić zdjęcie z zasłoniętymi włosami i bez makijażu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawę ułatwi jeszcze, jeśli napiszesz jaki miałaś kolor włosów jako dziecko:)

      Usuń
    2. Jako dziecko miałam bardzo ciemne włosy, wręcz czarne. Hmmm moje włosy mają raczej zimny odcień i to również przemawia za zimą

      Usuń
  2. Dla mnie to ty jesteś Pani Jesień :) z tego co wiem, mogę się mylić, ciepła barwa ust - koral, ciepły odcień włosów, opalanie się na brzoskwinię, brąz. Patrząc po zdjęciu bez makijażu- ciepły odcień skóry. Ale można mieć " pomieszany typ urody". Ja bym obstawiała jednak jesień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturalnie mam zimny odcień włosów. Ale reszta właśnie średnio pasuje do zimy

      Usuń
  3. Długo myślałam że jestem zimą, ale okazało się że mój typ to prawdopodobnie ciemna jesień. Sprawdź na nadgarstku kolor naczyń krwionośnych - jeśli są bardziej zielonkawe to typ ciepły, jeśli fiolet/niebieski to typ zimny. Albo jeśli lepiej Ci w srebrze to typ zimny, a jak w złocie to ciepły. Jeszcze można sprawdzić kolor bieli gałki ocznej: jeśli jest żółtawy to typ ciepły, a jak taki biały zdecydowany lub szarawy to typ zimny. Sporo tego jest. Niedawno też przeczesywałam internet w poszukiwaniu tego jakim typem jestem... potem porównałam swoje zdjęcia w stylizacji na zimę i na jesień - to przeważyło szalę jesienną.

    OdpowiedzUsuń
  4. najlepszym testem jest sprawdzenie, jak Twoja skóra reaguje na sąsiedztwo kolorów charakterystycznych dla danego typu. zrób sobie dwa zdjęcia: jedno w bluzce w kolorze np. zgniłej zieleni albo brudnego pomarańczu (kolory jesieni), a drugie np. intensywna, chłodna czerwień, chłodny ciemny róż, intensywny niebieski (kolory zimy). kolory, w których będziesz wyglądała lepiej określą Twój typ. w pasujących barwach wszystko będzie współgrało, natomiast w sąsiedztwie barw niepasujących Twoja skóra nabierze prawdopodobnie dziwnego, niezdrowego odcienia - takich barw należy unikać.

    ja długo się zastanawiałam, czy jestem latem, czy zimą,ale właśnie takie zdjęcia rozwiały wszelkie wątpliwości :) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń