Obserwatorzy

niedziela, 28 lipca 2013

TAGI

Cześć dziewczyny!!!

W piątek zostałam otagowana przez Małą Mi, za co serdecznie dziękuję:)

Oto pierwszy TAG:
1. Ulubiony kwiat ?
Hmm...... Róże i frezje:) Kocham kwiaty, niestety rzadko je dostaję:(
2. 3 rzeczy, które zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę ?
Dobrą książkę, tusz do rzęs i odżywkę do włosów, ale znając mnie na 3 rzeczach by się nie skończyło:P jeszcze krem z filtrem, podkład lub krem BB, zieloną herbatę, lakier do paznokci, olej arganowy...
 
3. Kosmetyk bez którego nie wyobrażasz sobie życia ? Tylko jeden.
Trudne pytanie. Krem nawilżający chyba

4. Ulubiony film ?
Jest tego trochę:)
Londyński bulwar
Nietykalni
Zielona Mila
Władca Pierścieni
Hobbit
Wszystkie części Harrego Pottera
Pianista
Malena

5.Najlepszy sposób na spędzenie wolnego czasu ?
Kocham czytać książki. Pochłaniam je w mega wielkich ilościach

6. Niezbędny gadżet każdej kobiety ?
Podchwytliwe pytanie. Raczej to nie gadżet, tylko sprzęt- komputer:)
7. Jakie są 3 rzeczy bez których nie wyjdziesz z domu ?
Portfel, makijaż i strój, w którym czuję się dobrze (tak, wiem, że to więcej niż 3 rzeczy:P)
8. Obcasy czy płaskie buty ?
Uwielbiam obcasy, ale płaskimi butkami również nie pogardzę:) Jestem niska więc spokojnie mogę sobie pozwolić na szpilki
9. Spodnie czy spódniczka/sukienka ?
Oczywiście spódniczka/sukienka:)
10. Długie czy krótkie włosy ?
Moje są średniej długości i staram się je zapuścić do talii- takie małe marzenie. Ale idzie mi to jak krew z nosa... Odpowiedź jasna: długie włosy:)
11. Najważniejsza rzecz w twoim życiu ?
Wiele jest tego...




Drugi TAG:
Bez czego nie możesz się obejść? 

1. Podkład - i tu niestety zaczynają się schody. Mam ciemną karnacje, ale z żółtawym odcieniem i większość podkładów drogeryjnych jest ok w momencie nakładania, a po chwili robi mi się na twarzy efekt marchewki- podkład ciemnieje i przybiera dziwny pomarańczowy odcień. Albo zaczyna się świecić koszmar jakiś. Kiedyś miałam świetny podkład z loreala, pasował idealnie, ale ktoś ukradł mi torebkę a w niej właśnie był ten podkład. Nie pamiętałam nr i próbowałam coś dobrać, ale kolor N4 beige który ostatecznie kupiłam to niestety nie jest to. Lubię podkład z bella w odcieniu nude (kupiony w biedronie za śmieszną cenę), a teraz używam kremu BB SKINFOOD GOOD AFTERNOON PEACH GREEN TEA.

2. Tusz do rzęs- jak już zauważyłyście moje oczy są troszkę inne i problematyczne a gdy nie umaluję rzęs wyglądam łyso i oczy wydają  się jeszcze dziwniejsze:P Oczywiście musi być czarny

3. Krem nawilżający lub inne mazidło nawilżające do twarzy- mam cerę mieszaną (z przewagą tłustej jednak), ale po niektórych mazidłach na trądzik schodzi mi skóra. A poza tym na policzkach mam płytko osadzone naczynia krwionośne i w tych partiach muszę dobrze nawilżać skórę aby nic się nie działo (ale na szczęście nie mam pękających naczynek).

4. Oleje-obojętnie czy to lniany czy arganowy czy słonecznikowy. Do pielęgnacji twarzy, włosów, ciała.

5.Maski do włosów- kocham nawilżać moje włosy. Dbam o nie i dbam, ale znowu rosną wolno (albo po prostu nie tak szybko jakbym chciała).
 
 
TAGuję:
 
 
Pozdrawiam
Maleńka:)

3 komentarze:

  1. Super, że odpowiedziałaś na TAG :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam na bezludną wyspę to bym wzięła zapas jedzenia :D
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam książki :)
    Może napiszesz kiedyś posta o tym jak pielęgnujesz swoją cerę pod kątem cery płytko unaczynionej (też chyba taką mam i szukam jakichś dobrych kosmetyków)?

    OdpowiedzUsuń