Obserwatorzy

poniedziałek, 29 lipca 2013

Strój dnia

Cześć dziewczyny!!!

Dzisiaj wybrałam się na miasto na małe zakupy. Chciałam czuć się kobieco, ale swobodnie (o 9 rano termometr pokazywał 26 stopni i zależało mi na luźnym stroju). Z góry przepraszam za jakość zdjęć- Bartosz nie potrafi robić ładnych fotek (niestety) i za mokre włosy (nie chciałam ich męczyć suszarką).










spodenki- ONLY sh
bluzka- Atmosphere sh
torebka- Biedronka
buty- bazar



Wiem, że ten strój to nic wielkiego i nie mam na sobie nic odkrywczego, ale uwielbiam tą bluzkę:)


Pozdrawiam
Maleńka:)

12 komentarzy:

  1. Nie narzekaj na chłopa, bo potem nie będzie chciał Ci robić zdjęć :D ładne są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też racja:D zniechęci się chłopak jeszcze i będzie po fotkach

      Usuń
  2. Ale przytyłaś, masakra normalnie. Niedługo będziesz wyglądać jak Kim Kardashian

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat Kim jest przepiękną kobietą ;)

      Usuń
    2. Też tak twierdzę, dlatego to porównanie do niej potraktuję jako komplement:)

      Usuń
  3. Bluzka jest świetna:) Nie przejmuj się głupimi komentarzami. Nie wszystkie Anonimy są wredne i chamskie.
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Kim ma pupsko jak ratusz, a Ty nie, więc nie masz się czym przejmować:)

    OdpowiedzUsuń
  5. STYLIZACJA BARDZO NIEDOPRACOWANA

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie się podoba. Jest dziewczęco, lekko, skromnie, ale nie nudno:) Ale masz opalone nóżki

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój mąż jak widzi na mnie falbanki krzyczy, że falbanki są dla starych bab! Ale trudno się mówi, mnie się spodenki Twoje podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faceci nieraz mają naprawdę dobre stwierdzenia:) Mój facet zawsze mi mówi, że róż do policzków jest dla starych bab:D

      Usuń