Obserwatorzy

środa, 10 lipca 2013

Problemy z grzywką

Cześć dziewczyny!!!

Na początku kwietnia zdecydowałam się na grzywkę. Przez kilka lat miałam prostą grzywkę, potem zapuściłam, ale jakoś ciągle korciło mnie aby do niej wrócić.




Zdecydowałam się na coś takiego:
 

Nie potrafię obiektywnie stwierdzić, czy lepiej mi z grzywką czy bez. Nie jest uciążliwa, ale niestety od jakiegoś czasu pojawił się z nią drobny problem. Bardzo szybko się przetłuszcza. Masakra jakaś, 5h po umyciu włosów grzywka wygląda jakby szampon jej nie tykał. Zbija się w jakieś dziwne strąki i nie wygląda to zbyt estetycznie.

Na tym zdjęciu widać o co mi chodzi. Dodatkowo zauważyłam, że Jantar wzmógł przetłuszczanie i spowodował łupież na grzywie:(


Nie za bardzo wiem jak wyeliminować przetłuszczanie się grzywki. Myślałam, że jeśli ją zapuszczę to problem zniknie. Niestety nie wiem czy zapuścić czy podciąć:D A grzywka rośnie jakby chciała a nie mogła... Zastanawiam się może nad przedziałkiem na środku i grzyweczką po bokach. Może nie będzie tak razić, a włosy nie będą zbite "w kupę" i nie będą nie tak przetłuszczać?

3 komentarze:

  1. Na przetłuszczanie się włosów powinien powinien podziałać olejek rycynowy, z którym zamierzam związać moje wakacyjne zapuszczanie włosów ;)
    Również jestem posiadaczką grzywki, ale ja nie wyobrażam sobie siebie bez niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak miałam że zbijała się w strąki i szybko przetłuszczała , tylko u mnie to wyglądało o wiele gorzej bo miałam grzywkę na wprost . Poszłam do fryzjera podcięła i dała bardziej na bok i problem znikł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie tak samo się robi z grzywką, dlatego z niej zrezygnowałam.

    OdpowiedzUsuń