Obserwatorzy

wtorek, 23 lipca 2013

Olej ze słodkich migdałów

Cześć dziewczyny!!!


Nie wiem jak u Was, ale u mnie jest dzisiaj cieplutko i słonecznie dlatego postanowiłam posprzątać dom, zrobić sobie wielki kubek herbatki i usiąść w ogrodzie w cieniu i poczytać nową książkę:)


Olej ze słodkich migdałów polecało mi wiele czytelniczek za co serdecznie dziękuję:) Zawsze gdy pytałam o niego w aptece to babka patrzyła na mnie jak szpak w tytkę. Ostatnio wybrałam się do zielarskiego po herbatkę i patrzę a tam obok oleju arganowego stało właśnie to cudo i jak mogłabym go nie kupić?





Dostępność i cena:
Szczerze powiem, że poza owym sklepem zielarskim w aptekach nie widziałam tego olejku. Kosztował chyba 13,40zł

 


Opakowanie:
Ciemna butelka jak od syropu. Piękna to ona nie jest, ale praktyczna i poręczna. Podoba mi się naklejka:) Opakowanie zawiera 100ml produktu

 



Moja opinia:
Używam tego olejku na 1000 sposobów. Zaczynając od olejowania włosów: mieszam go z olejem lnianym bo solo nie spodobał się moim włosom. W takiej wersji sprawdza się idealnie. Włosy są miękkie, błyszczące i ładnie się kręcą. Nakładam go czasami na końcówki zamiast jedwabiu i muszę przyznać, że chyba przerzucę się na niego na stałe. Końcówki nie puszą się i są dobrze odżywione. Używam go również do pielęgnacji twarzy. Do mieszanki olejków do zmywania makijażu oraz smaruję nim twarz wieczorem (na przemian z olejem arganowym). Cudownie nawilża skórę, sprawia że jest miękka, elastyczna, promienna. Szybko łagodzi podrażnienia. To co pozostanie na łapkach po smarowaniu twarzy, wcieram w skórki i pazurki. Dzięki temu nie męczę się z odstającymi i haczącymi wszystko skórkami. Również wcieram go w skórę na łydkach gdzie mam wrastające włoski czy w miejsca zmienione przez AZS. Sprawdza się idealnie. Mała rzecz a cieszy:) Uwielbiam takie wielofunkcyjne kosmetyki. Teraz czaję się na olej z awokado. dziękuję Wam ślicznie za polecenie tego specyfiku:*

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten olej. Ma stałe miejsce od kilku lat obok oleju kokosowego i winogrona.
    Jest bardzo lekki, świetnie się zmywa z włosów, same zalety.

    OdpowiedzUsuń
  2. ten olej jest dostepnym w aptekch dbam o zdrowie. mozna go zamówić na doz.pl i odebrac w aptece ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim mieście jest jedna apteka dbam o zdrowie i jest w niej szalenie drogo, dlatego chodzę tam w ostateczności. Wolę inne apteki

      Usuń
    2. Dziękuję za informację! Zaraz lecę do apteki! U mnie nie należy ona do najdroższych, a już miałam zamawiać na allegro.

      Usuń
  3. miałam ten olejek i faktycznie działał zbawiennie na moje włosy, początkowo stosowałam go jako zamiennik kremu do twarzy i po jakimś czasie okazało się,że mnie strasznie zapychał

    OdpowiedzUsuń
  4. uWIELBIAM GO, NIC NIE NAWILŻA TAK MOICH WŁOSÓW JAK TEN OLEJEK

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę go wypróbować, ale w moim mieście pewnie go nie znajdę

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepszy olejek do włosów jaki miałam. Możecie go kupić na www.marokogust.com
    Naturalny olejek ze słodkich migdałów jest też świetny na rozstępy.

    OdpowiedzUsuń