Obserwatorzy

poniedziałek, 8 lipca 2013

Nowa sylwetka

Cześć dziewczyny!!!


Pamiętacie jak marudziłam, że jestem bardzo, bardzo chuda i czasami mam problem z doborem ciuszków itd? Miałam wręcz chłopięcą figurę. Przez kilka lat odpowiadało mi, że jestem taka drobna, ale z czasem zamarzyła mi się kobieca figura. I w końcu udało mi się przytyć! I to w całkiem zdrowy sposób (nie dzięki chipsom, zupkom chińskim itp niezdrowym zapychaczom). Póki co rozmiar pozostał ten sam, tylko sylwetka się zmieniła. Nie wiem ile dokładnie przytyłam, bo wyczerpała mi się bateria w wadze, a jakoś nie podrodze mi ją kupić:D Tak na oko przytyłam ok.5-6kg


Teraz chcę poćwiczyć, ale nie po to aby schudnąć, ale by odrobinę wyrobić mięśnie. Jedynie nad nogami chcę popracować, ponieważ są krótkie i grube:P No i wreszcie mam biust:D Może nie jest rozmiarów Pameli Anderson, ale jest widoczny:P Tak więc na dzień dzisiejszy ważę jakieś 46-48kg (chyba). Patrząc na zdjęcia stwierdzam, że lekka praca nad mięśniami brzuszka nie zaszkodzi.


A oto dla porównania jak było wcześniej:



Myślę, że teraz jest lepiej. Na pewno widzę poprawę swojego zdrowia:) Sorki, że obcięłam twarz, ale wcześniej siedziałam na ogrodzie i całą twarz miałam wysmarowaną kremem z filtrem. Teraz czas na ćwiczenia:) Jedyne czego się boję, to że będę tyć dalej... Ale mam nadzieję, że zatrzymam się na tym poziomie

38 komentarzy:

  1. O wiele lepiej jest teraz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:* I trochę inaczej się sama ze sobą czuję, ale myślę, że lepiej niż wcześniej

      Usuń
    2. Masz piękna figurę

      Usuń
    3. ..... i nadal piękny brzuszek.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana:) Najbardziej się cieszę z biustu. Jest widoczny i to nie dzięki push-upowi:)

      Usuń
  3. Ładnie jest świetna figura :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Jeszcze kilka pozytywnych opinie i oleje ćwiczenia:D

      Usuń
  4. Super teraz wyglądasz, powiedz mi tylko gdzie Ty masz grube nogi. Wpędziłaś mnie w jeszcze większe kompleksy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciach aż tak nie widać, ale w rzeczywistości moje uda pozostawiają wiele do życzenia:D

      Usuń
  5. Super wyglądasz. A powiesz mi jak Ci się udało przytyć ? Co jadłas ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo, to nie jest tajemnica. Po pierwsze wróciłam do śniadań. I na śniadanie jadłam np. 2 kanapki z ciemnego pieczywa z masłem, szynką pomidorem i sosem czosnkowym. Na II sniadanie jadłam np drożdżówkę czy kanapkę taką jak na śniadanie. Na obiad ryż+ groszek z marchewką+ buraczki+ pierś kurza w ziołach (zamiennie kasza, surówka, kiszone ogórki, ryba), na podwieczorek jadłam np lody (ale wodne, bo normalnych nie mogę), albo banany które uwielbiam a na kolację czasami makaron z sosen, albo 2 kromki ciemnego pieczywa z serem czy szynką albo pomidory z solą, pieprzem i cebulą. Codziennie pozwalałam sobie na pasek gorzkiej czekolady albo marsa:)

      Usuń
    2. ja jadałam praktycznie tak samo jak Ty. schudłam strasznie w klasie maturalnej, wyglądałam jak szkielet i bardzo chciałam przytyć nie rozumiejąc jednocześnie, dlaczego waga stoi w miejscu, skoro jem normalnie wszystkie posiłki, nie odmawiam sobie niczego itd. w końcu po ponad 2 latach walki bez absolutnie żadnych efektów zdarzyło mi się pojechać na 2 miesiące do Chin i na tamtejszym jedzeniu przytyłam ponad 2,5 kg :D wreszcie czuję się i wyglądam normalnie. ważę około 50kg przy wzroście 160, wcześniej zdarzało się, że nie ważyłam nawet 47 :( gratuluję i pozdrowienia :)

      Usuń
  6. świetna figura, krągłości u kobietek są jak najbardziej wskazane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Tak tak, krągłości to znak nr 1:) nie obraziłabym się gdyby jeszcze więcej poszło mi w biust:D

      Usuń
  7. Super - masz naprawdę świetną figurę. Wcześniej też była niezła, ale teraz stała się taka bardziej krąglejsza, kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obecnie masz ładniejszą figurę :}
    Co do ćwiczeń to musisz dobrać takie niezbyt wyczerpujące lub nie cardio, aby nie schudnąć,
    chociaz oczywiście najważniejsze czy się podobasz sobie, a nie mi ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie! *.* dałas mi ogromną motywacje, ale nie wiem jak mi to wyjdzie a chciałabym przytyć 3-5 kg. na razie to mam problem z tym że jak jestem najedzona to od razu więcej nie zjem nawet jakbym chciała na siłę. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super,że Ci się udało przytyć, teraz figurę masz świetną. Ja też bym chciała przytyć parę kilo ale jakoś mi się nie udaję. Zawsze jem śniadania, potem obiad w pracy(2dania), kanapkę, potem w domu kolejny obiad, kanapki na kolację i czasem na noc jeszcze jogurt. Ciast i słodyczy nigdy nie odmawiam:p Mimo że jem dużo ważę ok 54 kilo od lat, w dodatku jestem bardzo wysoka i przez to wyglądam na bardzo szczupłą. Szczerze to nie wiem co mogę zrobić żeby udało mi się przytyć:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból:( A próbowałaś może jeść dużo makaronów i ryżu?

      Usuń
    2. jem dużo ziemniaków, które też są podobno bardzo tuczące

      Usuń
  11. p.s. ile czasu zajęło Pani przytycie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie od 2 lat próbowałam, ale w ciągu ostatniego półrocza udało mi się wreszcie przybrać.

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. A dziękuję. Co prawda w tym sezonie opalałam się tylko raz:)

      Usuń
  13. Masz wielki brzuch. Fuj, poćwicz trochę bo wyglądasz obrzydliwie. A do tego masz krótkie nogi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie komentarze:D haha anonim nie miał odwagi się podpisać, więc napisał komentarz, że tak powiem brzydko- z dupy:)

      Usuń
  14. wiesz co, spodziewałam się że byłaś naprawdę mega chudzinką, a wcale tak nie było :-) jak dla mnie i teraz i wcześniej wyglądałaś świetnie! uwierz, że wiele dziewczyn marzy o takiej figurze i często na tym się kończy :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja chyba na zawsze pozostanę deską..

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo super teraz wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę biustu. Masz na sobie zwykły nieusztywniany stanik od stroju i masz wyraźnie zarysowany biust. Ja mam taki w push-upie

    OdpowiedzUsuń
  18. ha widzisz ja też tyje już 2 lata tylko od początku tego roku zaczęłam coś tyć;) i szczerze na moje oko to masz z 50 kg tak samo jak ja... a biust dużo się powiekszył?;)
    Kam

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też powinnam stanowczo przytyć,bo przy wzroście 165cm i wadze 38kg nie wygląda to idealnie :] Tobie się udało,więc gratulacje. Będziesz idealna kiedy wyrobisz sobie trochę mięśnie ud i brzucha. Pozdrawiam i życzę powodzenia w pracy nad sobą.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam ten sam problem z nogami. Mi pomagają ćwiczenia pilatesowe na uda - stojąc robię kółka nogą: 20 razy w jedną stronę, 20 w drugą. Do tego ćwiczenia na thigh gap: https://www.youtube.com/watch?v=kJyZhOJ2Tag - (Drive By Inner Thighs Challenge na you tube). Żeby pupa była ładna to robię przysiady z hantlami. Lepiej nie robić zbyt wielu różnorodnych ćwiczeń, bo uda się tylko rozrastają. Przed ćw. jem jogurt lekko osłodzony. Jem tylko razowe pieczywo, a tak to żadnych mącznych produktów. To bardzo pomaga.

    OdpowiedzUsuń