Obserwatorzy

środa, 31 lipca 2013

Lipcowe zużycia+ strój dnia

Cześć dziewczyny!!!



Niestety w tym miesiącu nie udało mi się zużyć tak dużo, jak w czerwcu, ale i tak nie jest źle. Powoli tworzę swój zestaw kosmetyków, które służą mojej skórze czy włosom, niestety do ideału jeszcze długa droga



 2 lakiery z Marizy i jeden nudziak Hean- niestety rozdzieliły się


 szampon jajeczny Bingo Spa


 odżywka Schauma większa objętość... Raczej jej już nie kupię


 O tej odżywce  pisałam już kiedyś. Silikonowa bomba, która sprawdza się w ekstremalnych sytuacjach. Może do niej wrócę kiedyś

 Sól do kąpieli z Biedronki. Kocham takie czasoumilacze. Na pewno do niej wrócę


 Maska do włosów z alterry. Wcześniej sprawowała się dobrze, jednak pod koniec przesuszyła mi końcówki dlatego mam na nią chwilowego focha i w najbliższym czasie nie skuszę się na kolejne opakowanie


 Gloria maska do włosów. Bardzo ja lubię. Gdy będę w Auchan to na pewno się na nią skuszę, znowu...


 żel do mycia twarzy Biały Jeleń. Używał go głównie mój TŻ. Niestety jest to produkt niewydajny


 Emulsja natłuszczająca AZS Ziaja Med. Mam już kolejne opakowanie


 Szampon Johnson baby. Wracam do niego raz na jakiś czas

 Zmywacz z natury- bardzo lubię tą serię ze  względu na zapach, ten był akurat kiwiowy:D Niestety jest niewydajny
Lakier z Essence- jeden z nielicznych ciemnych kolorów. który naprawdę polubiłam. Niestety zrobił się strasznie gęsty i kluskowaty


 Sól do kąpieli z Tesco. Fajnie pachnie


 Jedwab Marion. Wrócę na pewno


 Peeling z Biedronki. Mam już kolejne 3 opakowania:)




Strój dnia: nic wielkiego. Nie wiem jaka jest u Was pogoda, ale u mnie jest pochmurno i niezbyt ciepło. Musiałam się wybrać do księgowego i na rajd po urzędach dlatego postawiłam na odrobinę elegancji (gdy wpadam do urzędu w lekkim makijażu i balerinach to niestety nikt nie traktuje mnie poważnie i nie rozumiem dlaczego, bo na nastolatkę od dawna już nie wyglądam). Niestety zdjęcia nadal nie są takie jakbym chciała, ale mam nadzieję, że metodą prób i błędów dojdę to świetnej jakości:)






żakiet z baskinką-H&M
skórzana spódniczka- TOPSHOP sh
biały top- H&M
buty-CCC
torebka- Biedronka


 Niestety moje włosy mają dzisiaj wyjątkowo zły dzień. Ostatnio niestety bardzo mnie rozczarowują, bo nic nie rosną:(

12 komentarzy:

  1. Buty bym dała inne, bo się podobnie czasem ubieram :D Do tego pasują wysokie szpilki, klasyczne :) ale to moje zdanie :)

    W Auchanie jak będziesz, to popatrz na maski Lorys, świetne są :) u mnie dużo dawała owocowa, ale jak jestem na zakupach, to mama nie pozwala mi wkładać nic do włosów do koszyka, mam szlaban na maski itp. :D jedynie akcesoria typu opaski, gumki, spinki, bo się zawsze przydaje, no i ja nie mam tego dużo, dopiero kompletuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam założyć wysokie szpile ale przeczuwałam, że będę musiała biegać od urzędu do urzędu i zmacham się nieziemsko w obcasach- no i miałam rację... Ta nasza biurokracja:) Mam maskę Lorys z masłem shea, muszę napisać o niej wreszcie bo kupiłam ją w maju chyba i oczywiście zakochałam się od pierwszego użycia:)

      Usuń
  2. będzie (chyba,że juz jest;)) recenzja szamponu bingo spa? chętnie przeczytałabym o nim coś więcej. A co do alterry to miałam dokładnie to samo po drugie śmierdzi;) PS.Super figura :) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://malenka90.blogspot.com/2013/06/bingospa-szampon-jajeczny-z-kolagenem.html proszę to link do recenzji szamponu:) Kocham ten szampon, dobrze myje, pachnie cudownie, a cena jest świetna (2,49zł w Tesco). Figura mogłaby byc lepsza, ale dziękuję za komplement:)

      Usuń
  3. Mi też z lakierów Essence robi się glut dlatego już ich nie kupuję. Maske z Alterry kocham za zapach i lubię równiez żel do twarzy Biały Jeleń bo jest delikatny i nie ściąga i jetem mu za to w stanie wybaczyc ta niewydajność

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zraziłam do lakierów z Essence. Ten akurat miałam 7-8 miesięcy więc mogę mu wybaczyć gluty, ale ostatnio kupiłam kilka sztuk i po miesiącu zaczęły się ciągnąć. Chyba u mnie w naturze mają jakieś lipne te lakierki

      Usuń
  4. Spódnica jest cudowna! Miałam też maskę alterry, ale zupełnie się z nią nie polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Początkowo lubiłam tą maskę, ale ostatnio bardzo mocno przesuszyła mi końce. Szkoda, ale chyba dam sobie z nią spokój

      Usuń
  5. Pięknie wyglądasz!Czasem zastanawiam się nad ścięciem włosów do mniej więcej Twojej długości.
    Sól z Biedronki uwielbiam jak i tą z Tesco,a jak będę w Auchan to kupię z cztery Glorie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie waż się obcinać włosów:D Masz takie piękne i długie. Przyznam się bez bicia, że zazdroszczę Ci tej długości... Prędzej się zestarzeję niż moje kłaczki będą takie długie...

      Usuń
  6. oj też w tym denku miałam maskę a Alterry, która raczej mi nie podpasowała... peeling do stóp z biedronki fajny- choć teraz będę polować na ten słynny z YR ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. masz bardzo małe oczy

    OdpowiedzUsuń