Obserwatorzy

poniedziałek, 22 lipca 2013

Kobalt na paznokciach? Czemu nie

Cześć dziewczyny!!!


Jak wiecie uwielbiam długie i jasne pazurki, ale ostatnio złamałam kolejnego pazura i stwierdziłam, że czas je skrócić (tak tak). A skoro są krótkie to mogę zaszaleć z kolorkiem i padło na kobalt.... Nie kupuję drogich lakierów bo raczej nigdy nie zużyję ich do końca. Kupując kadzidełka w sklepie "wszystko po..." wpadł mi w oko właśnie ten lakier, kobalt z Vollare za całe 3zł:)











Dostępność i cena:

Przyznam, że poza owym sklepem "wszystko po...." nigdzie nie widziałam tych lakierów, a szkoda. Kosztuje 3zł.



Opakowanie i pędzelek:
Opakowanie ładne, estetyczne. Pędzelek ma być maxi szeroki wg producenta. Bałam się, że będzie niewygodny, ale okazał się idealny.


Moja opinia:
To raczej nie mój kolor, ale i tak mi się podoba:) Aplikacja jest bajecznie prosta. Lakier nie mazia, nie bąbelkuje, nie smuży. Zasycha dosyć szybko. Na zdjęciach mam odżywkę, 2 warstwy lakieru (i tyle moim zdaniem potrzeba aby pokryć płytkę) i na kilku pazurkach top matujący. Trwałość bez topa to 3-4dni, a z topem nawet tydzień przy normalnym funkcjonowaniu tj. praniu, zmywaniu naczyń itd. Lakier sam w sobie ma lekko kremowe wykończenie i zero drobinek. Niestety na naklejce nie ma podane jaki to nr. Uważam, że jak za tą cenę lakier jest super i na pewno skuszę się na inne kolorki:)

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie się prezentuje na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Mimo, że na codzień nie maluję takich paznokci to muszę przyznać, że prezentuje się fajnie:) No i ta śmieszna cena

      Usuń
  2. O taki mocny niebieski na paznokciach to ja uwielbiam :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się napatrzeć na Twoje piękne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie lubię ciemnych paznokci. U kogoś bardzo mi się podobają, ale przy moich dłoniach już nie

    OdpowiedzUsuń
  5. niedawno kupiłam super limonkę właśnie tego lakieru i też jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń