Obserwatorzy

piątek, 19 lipca 2013

Jarocin Festiwal

Cześć dziewczyny!!!


Dzisiaj trochę pochwalę się moim miastem:P Pochodzę z Jarocina w województwie wielkopolskim i tu też mieszkam. Przyznam się, że po skończeniu liceum chciałam uciec do większego miasta, ale cóż... Życie napisało dla mnie inny scenariusz:)

Od lat 70-tych w Jarocinie odbywa się Festiwal Muzyki Rockowej. Oczywiście do dnia dzisiejszego schemat imprezy ewoluował, przez kilka lat była przerwa, ale chyba od 2006 roku owa impreza znowu zagościła w moim mieście. Muszę Wam powiedzieć, że oczywiście jak na rodowitą mieszkankę przystało wychowałam się na ciężkich brzmieniach, ale chyba z wiekiem człowiek łagodnieje. Kiedyś nie opuściłabym festiwalu, woodstocku i wielu innych imprez, a dzisiaj wolę kulturalnie przejść się i posłuchać, ale już bez tej całej imprezowej otoczki. Mimo wszystko gust muzyczny mi się nie zmienił, czego mój Bartosz zdzierżyć nie może:D Od dzisiaj aż do niedzieli trwa Jarocin Festiwal. Jeśli któraś z Was będzie miała kiedyś okazję tu wpaść to serdecznie zapraszam, bo klimat imprezy jest niezapomniany:)









5 komentarzy:

  1. ja z okolic Jarocina, gdyż mieszkam baaaardzo blisko :) hah dobrze wiedzieć, że w pobliżu jest jakaś włosomaniaczka :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale fajnie:) a szukałam kiedyś w blogosferze kogoś z okolicy i jakoś nie udało mi się namierzyć

      Usuń
    2. To musimy się kiedyś umówić:)

      Usuń
  2. Kiedyś może się wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń