Obserwatorzy

poniedziałek, 15 lipca 2013

Inspiracje:Czarne włosy

Cześć dziewczyny!!!

Moje naturalne włosy są bardzo ciemne, prawie że czarne. Aż do zeszłego roku podobał mi się ten kolorek, ale zachciało mi się zmiany i zaczęło się.... Malowanie, odbarwianie itd.... Obecnie mam na głowie średni brąz, a końcówki jasne i męczą mnie już czarne odrosty, które niestety widać. Chyba wrócę do czarnego. Co o tym myślicie??













A oto dla porównania jak wyglądałam w czerni. Mówi się, że czarne włosy postarzają i wyostrzają rysy, ale jeśli taka jest już moja uroda i natura to czy warto męczyć włosy, żeby na siłę i na chwilę mieć coś jaśniejszego na głowie?


14 komentarzy:

  1. Czarne włosy też są fajne :) i o naturalki łatwiej się dba :)
    Ja chcę wykończyć moją farbę, i już więcej nie farbować chemiczną, tylko henną. Ale nie wiem, czy ciemny brąz na lato jest fajnym pomysłem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz mam jaśniejsze i strasznie szybko mi kolor płowieje przez co jeszcze bardziej widać czarne odrosty. A z henną już też próbowałam, ale efekt był na krótko i to mnie zniechęciło niestety

      Usuń
    2. A może nie zrobiłaś przerwy odpowiedniej? Żeby użyć henny musisz odczekać minimum te 2-3 miesiące od farby chemicznej.

      Ale zwykła farba też może schodzić dlatego, że naturalnie masz ciemne, lub stosujesz za słabe farby, może lepiej się pokusić o te fryzjerskie? :)

      Usuń
    3. Początkowo chodziłam farbować do fryzjera i farba szybko płowiała więc zaczęłam sama się bawić, ale skutek jest ten sam (tylko kasy mniej wydaję). A przed henną poczekałam 7tygodni bez farby i za pierwszym razem w ogóle henna nie chwyciła, a za drugim chwyciła ale szybko zjechała więc się zniechęciłam:(

      Usuń
    4. Cóż, chyba zostają Ci tylko naturalne włosy :)

      Usuń
  2. Wróć do czarnych, a z czasem możesz waśnie naturalki wyhodować :) Czarne = postarza? Słyszałam o tym, ale jeśli natura wyposażyła Cię właśnie w takie a nie inne geny i "barwy maskujące" to dlaczego to odrzucać. Wiadomo: delikatną blondynkę czerń postarzy, ale kogoś kto ma odgórne predyspozycje do niej? Nie sądzę :) A jak boisz się czerni to może jakiś ciemny brązik na początek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moich kłaczkach nawet czekoladowy brąz wychodzi jak czarny, więc w sumie czy pomaluję czarnym czy ciemnym brązem to i tak będą czarne tylko z innym blaskiem. Też mi się wydaje, że skoro do takiego koloru zostałam stworzona to raczej nie postarzy, a będzie wyglądać naturalnie

      Usuń
  3. uwielbiam czarne włosy! i gdybym tylko nie miała urody typowej blondynki z rózową buzią już dawno byłabym czarna. Żadne włosy nie sprawiają wrażenia takich gładkich, zdrowych i błyszczących <3

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 podoba mi się najbardziej.
    Czasem na prawdę marzę o prostych, ale pełnych objętości kruczoczarnych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie Ci w czarnych włosach - wydaje mi się, że niespecjalnie Cię postarzają. Naturalne zazwyczaj są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie Ci w czerni ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja uwielbiam czarne włosy ! sama taki kolor nosze:P
    nie wiem tylko jak dokładnie je pielegnować , bo nie chcą się błyszczeć:(
    Pozdrawiam , oraz zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. P.S. Bardzo ładnie Ci w czerni :))

    OdpowiedzUsuń