Obserwatorzy

piątek, 26 lipca 2013

Inspiracje

Cześć dziewczyny!!!!

Dzisiaj piątek, więc nadszedł czas na nowe inspiracje:) Czy u Was też tak grzeje słońce? U mnie jest jakaś masakra, słońce wręcz parzy. Lubię ciepło, ale z umiarem.

 Świetny sweterek

 Fajna figura



 Świetne pazurki!

 Chciałabym umieć tak podkreślić oczy i brwi


 Cudowna figura



 Grzywka! Gdy patrzę na takie zdjęcia mam ochotę podciąć grzywkę, a nie zapuszczać



 Piękna dziewczyna





 Ciekawa uroda






Czarne włosy:)


Odkąd pofarbowałam włosy na czarno skończył się problem z przetłuszczaniem grzywki. Nie wiem czy będę ją zapuszczać czy podetnę.

13 komentarzy:

  1. Buty i pazurki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Chętnie odpowiem na pytania:)

      Usuń
  3. 6 zdjęcie jest przecudowne, sama chciałabym mieć taką figurę... dążę do tego, ćwiczę i jak na razie jestem zadowolona :)
    zapraszam na konkurs, olejek khadi do wygrania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała mieć taką figurę, ale niestety mam za mały biust, zbyt zwlaisty brzuch i grube uda. A jakie ćwiczenia robisz?

      Usuń
    2. Mel B, jest świetna :D wpisz sobie w youtube Miley Cyrus workout Sexy Legs, How to Get slim calves (z tą samą blondynką) i adriana lima leg workout - te ćwiczenia dają kopa a i nie są mega długie :) wejdź sobie na konto tej blondynki ma mnóstwo fajnych filmików

      Usuń
    3. No Mel B wymiata:D Głównie robiłam jej ćwiczenia i Ewki, ale wolę Mel:) Dzięki Kochana z chęcią wypróbuję coś innego

      Usuń
    4. Moim zdaniem figura z 2 zdjecia jest o niebo ładniejsza, jest taka kobieca :)

      Usuń
    5. Figura z 2 fotki jest szczupła- ale nie zbyt chuda no i ma cudowne krągłości:) Można tylko pozazdrościć (przynajmniej w moim przypadku)

      Usuń
    6. Zgadzam się - przepiękne krągłości :) niestety o takiej figurze mogę tylko pomarzyć

      Usuń
  4. Lubię Twoje posty z inspiracjami :)

    OdpowiedzUsuń