Obserwatorzy

piątek, 5 lipca 2013

Inspiracje: Małe jest piękne

Cześć dziewczyny!!!

W dzisiejszych inspiracjach pojawią się piękne kobietki o niskim wzroście:) Sama miałam długi czas kompleks na tym punkcie. Mam 156cm wzrostu i cieszę się z tego:D Przynajmniej mogę założyć szpilki i nie muszę się obawiać, że będę wyższa od faceta:D




 Moja ulubiona blogerka (poza Azjatyckim Cukrem)







 Tej Pani nie trzeba przedstawiać:D



 Boska Dita

















Jak widać niski wzrost to nie tragedia. Nie ogranicza, a czasami nawet pomaga:)

14 komentarzy:

  1. Co to za blogerka? :)

    Ja mam 163, a mój facet 185, więc jak założę buty z obcesem 11 cm to dalej jestem niższa :D Tylko jak założę buty na wyższym, i przed samym wyjściem muszę coś zrobić w kuchni, to zawsze walę głową w półki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.thebeautybybel.com/ oto ona

      Heh to0 mamy podobnie:) mój facet też jest dużo wyższy i czuję się przy nim jak mróweczka:D

      Usuń
    2. Dzięki :)

      I jak chcę mu podokuczać, to się mogę spytać, jaka jest u niego pogoda :D

      http://www.joemonster.org/art/22448/Nie_jest_latwo_byc_wysokim
      przy okazji, będąc w temacie :D

      Usuń
    3. :D

      To z kolei u mnie jak Bartosz chce mi podnieść ciśnienie to pyta:"Jaka pogoda tam na dole":D

      Usuń
  2. Ja mam 173 ( no może kilka cm więcej , dawno się nie mierzyłam :D ) Bycie wysokim też nie jest złe ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taki akurat wzrost. Jesteś wysoka, ale nie za wysoka. Mam kuzynkę, która mierzy 185cm i to jest stanowczo za dużo. A wysokim dziewczynom zazdroszczę długich nóg:D

      Usuń
    2. Masz niemal idealny wzrost! Ja mam 171cm, a chciałabym 175... Uwielbiam wysokie i szczupłe dziewczyny :) Inspirują mnie.

      Usuń
  3. 166 cm to raczej średni wzrost. Ale dla mnie to w sam raz, w szpilkach nie wyglądam jak żyrafa ale też nie tak, jakbym na siłe chciała być wyższa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o co Ci chodzi. Nigdy nie potrafiłam pojąć jak dziewczyny mojego wzrostu chodzą w 12-14cm szpilach... Nie żebym sama nie nosiła obcasów, bo uwielbiam je tylko, że akurat przy mojej małej stopie szpile 8cm są akurat:)

      Usuń
    2. Masz rację, przy małej stopie wielkie szpilki nie pasują ;) ja mam 37-38 i 12 cm są dopuszczalne jeszcze :D ale np. takie 20 cm wyglądałyby karytaturalnie. Raz mierzyłam z ciekawości, i chociaż wygodne były, to musiałam śmiesznie w nich wyglądać :P

      Usuń
    3. Ja mam 35 rozmiar buta więc takie wielgachne szpile są dla mnie strasznie niewygodne, a wyglądają na mojej stopie co najmniej dziwnie:D

      Usuń
  4. ja też mam 1.56 cm wzrostu i nie mam z tego powodu kompleksow - wrecz przeciwnie jestem z tego dumna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no fajnie ze nie amsz kompleksow, ael jak mozna byc dumnym z czegos co nie zalezy od ciebie? :x

      Usuń
  5. chciałabym być mniejsza- mam 168. Może nie jestem gigantem,ale trzymam się zdania ,że mniejsze dziewczyny wyglądają ślicznie i uchodzą za młodsze :)

    OdpowiedzUsuń