Obserwatorzy

sobota, 27 lipca 2013

Eveline Slim 3D Push-up

Cześć dziewczyny!!!

Ale mam dzisiaj kiepski dzień. Masakra jakaś:(

Serum modelujące do biustu Push-Up z firmy Eveline kupiłam już jakiś czas temu i używałam go systematycznie (co jak na  mnie  jest dużym sukcesem). Oczywiście nie oczekiwałam, że z 65D zrobi mi się 65G, ale liczyłam na nawilżenie skóry na piersiach, poprawienia sprężystości skóry, lekkiego uniesienia. I jak wyszło?


Serum błyskawicznie wypełnia, rzeźbi i podnosi biust. Już po pierwszym użyciu tworzy mikrosiateczkę na kształt "niewidzialnego biustonosza", dając efekt push-up. Skutecznie zwalcza objawy opadania, utraty jędrności i elastyczności biustu. Nadaje piersiom bardziej pełny, okrągły kształt. Zawiera wyselekcjonowane składniki: Volufiline (ekstrakt z azjatyckiej rośliny Gardenia Asiatica), kwas hialuronowy, Centella Asiatica, Algi Laminaria, Acacia Collagen oraz kofeinę.
Produkt jest odpowiedni dla każdego rodzaju skóry (także wrażliwej), nie ingeruje w gospodarkę hormonalną, jest bezpieczny dla gruczołów sutkowych.
Serum jest szczególnie polecane kobietom, które chcą przywrócić młodzieńczą jędrność i sprężystość piersi - szczególnie po okresie karmienia.

Skład: Aqua /Water/, Glycerin, Centella Asiatica, Cetyl Alcohol, Glycine Soya Oil, Water /Butylene Glycol /Laminaria Hyperborea Extract, Hydrogenated Polyisobutene /Anemarrhenae Asphodeloides (Root) Extract, Water /Propylene Glycol /Acacia Seyal Gum, Hyaluronic Acid, Caffeine, Propylene Glycol, Sodium Polyacrylate, Dimethicone, Glyceryl Sterate SE, Phenoxyethanol /Methylparaben /Butylparaben /Ethylparaben /Propylparaben, DMDM Hydantoin, Fragrance, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional (Lilial), Linalool

 


Dostępność i cena:
Do kupienia w wielu drogeriach i marketach, kosztuje ok.12-14zł

Opakowanie:
Fajne, różowe i takie kobiece:) Tubka jest wykonana z dosyć miękkiego plastiku więc nie ma problemu z wydobyciem zawartości. Niestety balsam mi upadł i oderwała się klapka od zamykania.


Moja opinia:
Serum używam od 2,5 miesiąca raz dziennie i to opakowanie wystarczy mi jeszcze spokojnie na miesiąc jak nie dłużej, także mogę stwierdzić, że  jest to produkt wydajny. Ma bardzo lekką i delikatną konsystencję. Szybciutko się wchłania, nie pozostawia dziwnej lepkiej warstwy. Podczas aplikacji masowałam piersi przez ok 2 minuty. Tak do końca nie wiem czy efekty mam zawdzięczać produktowi czy masażowi, ale jedno jest pewne: zanim zakupiłam serum nie wykonywałam masażu biustu bo raz, że mi się nie chciało, a dwa jakoś nie chciało mi się wierzyć, że od głupiego masażu mój biust się zmieni. Oczywiście nie urósł o 3 rozmiary, ale zaszły widoczne zmiany:) Wcześniej miałam 65D, a teraz jest to 65E (w odwodzie biustu przybyło 2,5cm). Skóra w tych partiach jest ładnie nawilżona, sprężysta i elastyczna- tak samo na dekoldzie. Piersi są ładnie uniesione, są sprężyste i jędrne. W międzyczasie używałam też maski z firmy Esotiq, która również dała zadowalające efekty. Jednak nie liczę na to, że jak będę stosować tego typu kosmetyki przez rok to nagle osiągnę miseczkę J:D wydaje mi się, że jest to fajny produkt po prostu do pielęgnacji dla pań w ciąży/ po ciąży lub przy odchudzaniu czy tyciu(tak jak w moim przypadku). 

Zaczynam się przekonywać do kosmetyków do biustu i pośladków czy na celulit- wcześniej uważałam, że wcale nie działają, że to jedna wielka ściema.





P.S. Kochane mój blogger szaleje ostatnio i nie mogę dodać banerów:( Możecie mnie poratować jakimiś wskazówkami? Będę ogromnie wdzięczna:)



Pozdrawiam
Maleńka:)

17 komentarzy:

  1. Wiesz jaki efekt będzie jak przestaniesz ozywać tego serum? Mi już przeszło używać takie kremy bo efekt znika, niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaję sobie sprawę, że nie jest to długotrwały efekt

      Usuń
  2. jakbym miała taki mikroskopijny biust jak Ty to też bym stosowała kosmetyki powiększające i pewnie zrobiłabym sobie sztuczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. człowieku puknij się w głowę :)

      Usuń
    2. No tak, 65d to jest nic, prawie jak deska. To już wolałabym mieć 75b chociaż to też mało. I wstyd iść z czymś takim na plaże. A gdzie się podziały chińskie oczy?

      Usuń
    3. Moje chińskie oczy mają się dobrze. A poza tym proszę poczytać na temat rozmiarów biustu i dopiero później wypowiadać się w tym temacie

      Usuń
    4. Aż przykro czytać takie komentarze. Ludzie, są okropnie zawistni. Mam nadzieję, że się nimi nie przejmujesz.
      Pozdrawiam =)

      Usuń
  3. Szczerze mówiąc bałabym się stosować serum z takimi konserwantami na dekolt :c Jeżeli chodzi o pielęgnacje biustu to planuję zakup słynnego serum Pat&Rub ;)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  4. Też używam, u mnie ma trudniejsze zadanie bo mam duże piersi i chudnę. Jak na razie nie straciły ani na wielkości ani na jędrności ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli można stwierdzić, że kosmetyk spełnia swoje zadanie:)

      Usuń
  5. też mam, ale niestety z systematycznością u mnie kiepsko. Lubię jego zapach, bo mi się dobrze kojarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam to serum!uwielbiam!:) teraz stosuję jeszcze tej firmy diamentowe i z efektem rozgrzewającym- diamentowe na nogi i pupę, a rozgrzewające na brzuch i boczki. No i to do biustu. Widać znaczną różnicę.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja mam pytanie-czy podczas stosowania tego serum nie czulas jakby szczypania/pieczenia?Będę wdzięczna za odpowiedź-też mam to serum,narazie nałożyłam jakieś 3-4 razy i nie wiem,czy nadal stosować w takiej sytuacji.Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja mam pytanie-czy podczas stosowania tego serum nie czulas jakby szczypania/pieczenia?Będę wdzięczna za odpowiedź-też mam to serum,narazie nałożyłam jakieś 3-4 razy i nie wiem,czy nadal stosować w takiej sytuacji.Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, nie nic nie szczypało/ nie piekło. Może zrób małą przerwę i spróbuj za kilka dni. Jak nadal będzie szczypać to może lepiej zrezygnować. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź:)Dziś się nie smarowałam,odczekam kilka dni i spróbuję ponownie,zobaczę co się będzie działo.A tak poza tym to masz fajnego bloga-będę zaglądać po nowinki kosmetyczne:) Buziak:)Aga

      Usuń
    3. Ślicznie dziękuję za miłe słowa:)

      Usuń