Obserwatorzy

wtorek, 9 lipca 2013

Esotiq maska push-up

Cześć dziewczyny!!!

Kiedy w kwietniu kupowałam strój kąpielowy w ramach promocji mogłam wybrać drugi strój za 50% ceny lub maskę napinającą do biustu. Jako, że za drugi strój musiałabym zapłacić i tak ok.80zł to wybrałam darmową maskę:)


Przyznam się szczerze, że do tej pory bardzo sceptycznie podchodziłam do wszystkich kosmetyków ujędrniających, powiększających, napinających biust i pośladki. Wręcz twierdziłam, że to jedna wielka ściema:D Tak było do czasu, aż nie zastosowałam owej maski.

 Produkt niezwykły z 2 względów. Po pierwsze najważniejszy składnik aktywny - polimer najnowszej generacji FLEXAN II - stanowi aż 1/5 jego składu. To poziom nasycenia, do jakiego żaden inny kosmetyk dostępny na rynku nawet się nie zbliża. Po drugie, efekt działania maski widzisz już po 5 minutach. Od razu po użyciu bowiem FLEXAN II tworzy na skórze niewidzialną siatkę napinającą, która podtrzymuje, napręża i ujędrnia piersi. Rezultat? Efekt Push -up bez stanika.
FLEXAN II - polimer najnowszej generacji. Posiada właściwości elastyczne, które nadają skórze elastyczności i jędrności. W ciągu kilku sekund tworzy na skórze mikrosiatkę umożliwiającą efektywne wchłanianie składników aktywnych. Zapobiega utracie wody przez skórę.
KIGIELINE - cudowne właściwości kigelia africana są znane od wieków w naturalnej medycynie Afryki. Kora, liście i miąższ drzewa kigelia africana zawierają bowiem flawonoidy (w tym luteolina i kwercetyna) oraz fitosterole – substancje, które mają strukturę zbliżoną do żeńskich hormonów, estrogenów, i w badaniach klinicznych okazały się odpowiedzialne za produkcję kolagenu i elastyny w skórze. Kigelia africana wzmacnia włókna kolagenu, poprawia elastyczność skóry i pobudza jej procesy naprawcze, a w efekcie ujędrnia biust i modeluje jego kształt. Działa również ściągająco na skórę dekoltu i szyi, łagodzi podrażnienia.
TRITISOL (proteiny pszeniczne) - uelastyczniają skórę. Wygładzają i nawilżają naskórek.
KWAS HIALURONOWY (hialuronian sodu) - to mukopolisacharyd łączący ze sobą włókna kolagenowe i elastynowe w skórze. Występuje naturalnie w naszym organizmie. W głębszych warstwach skóry (zwanych skórą właściwą), w połączeniu z włóknami kolagenu i elastyny tworzy system podporowy naskórka, jednocześnie dbając o odpowiednie nawodnienie macierzy międzykomórkowej skóry. Kwas hialuronowy jest w stanie związać pod skórą od tysiąca do czterech tysięcy razy więcej wody niż wynosi jego masa i z tego powodu jest stosowany w produktach kosmetycznych jako jeden z najbardziej wartościowych czynników nawilżających. Pełni również rolę nośnika substancji aktywnych, ułatwiającej wprowadzenie pozostałych składników kosmetyku w głąb skóry. 


Dostępność i cena:
Do nabycia w salonach esotiq. Kosztuje 139,99zł... Krótko mówiąc drogo.

Opakowanie:
Piękne, eleganckie, takie "na bogato". Maska jest dosyć gęsta, ale raz nie zakręciłam jej dokładnie, postawiłam na korku i oczywiście się rozlała.... Tubka zawiera 150ml produktu.


Moja opinia:
Jak wspominałam myślałam, że to zwykła ściema i mile się zaskoczyłam. Niewielką ilość należy nałożyć od obojczyków po żebra i odczekać 3-5 minut aż poczujemy bardzo dziwne mrowienie i ściągnięcie skóry. Tworzy się coś w rodzaju siatki. Uczucie to porównałabym do mocno dopasowanego biustonosza, który dobrze podtrzymuje biust. Po wytworzeniu się siatki należy poczekać jeszcze 5 minut aż wszystkie substancje przenikną w głąb skóry. Potem dokładnie zmywamy i możemy cieszyć się super mega napiętą skórą na cycuszkach:) Efekt utrzymuje się 2-3 dni, a maskę należy stosować 2 razy w tygodniu. Dzięki swojej konsystencji jest bardzo wydajna- regularnie używam ją od początku maja i myślę, że jeszcze na ten miesiąc mi wystarczy. Po kilku zastosowaniach zauważyłam, że biust jest wspaniale uniesiony i taki "sztywny"- nie fafla na prawo i lewo:D Skóra na dekoldzie jest naprężona i wygląda o wiele lepiej. Mój biust nie jest jakiś szalenie wielki, po przytyciu mam 65D/E, ale myślę, że z większym na pewno maska zadziała lepiej. Wydaje mi się, że jest to świetny produkt dla kobiet po ciąży lub karmieniu piersią. Tyjąc bałam się, że moje piersi będą większe, ale takie oklapnięte, a dzięki masce push up są jędrne i uniesione:) Czy maska wpłynęła na ich wielkość? Nie wiem, ale raczej nie. Ogólnie rzecz biorąc jest to świetny produkt ale cenę ma stanowczo zbyt wysoką. Będę wyczekiwać kolejnych promocji w Esotiq i na pewno znowu się skuszę jeśli będzie w gratisie do jakiegoś zakupu.

7 komentarzy:

  1. Kilka razy widziałam ją w esotiq, równiez myślałam, że to jakaś ściema ;) A to jak widać bardzo ciekawy produkt! Ale nie wiem, czy bym go kupiła w oryginalnej cenie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no za 140zł nigdy bym go nie kupiła mimo, że działa. Chyba, że miałabym biust w opłakanym stanie. Póki co czekam na promocje:)

      Usuń
  2. zastanawiałam sie juz kilka razy nad tą maską, może kiedys sie skusze, choc nie wiem czy w przypadku miseczki b/c ma to jakiś sens ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli zależy Ci na ujędrnieniu, naprężeniu biustu to warto spróbować, ale jeśli zależy Ci na powiększeniu to w przypadku tego kosmetyku nie zauważyłam działania w tym kierunku

      Usuń
  3. często kupuję w esotiq i również zaczekam na jakaś promocję by go dorwać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja też. Jestem ciekawa jakie jest serum z tej serii

      Usuń
  4. No proszę to jestem mile zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń