Obserwatorzy

środa, 24 lipca 2013

Dziwna brzoskwinka czy niezidentyfikowana pomarańcz?

Cześć dziewczyny!!!


Lakier Lovely Gloss like Gel kupiłam dawno temu, gdy w Rossmannie była promocja -40%:P Nie pisałam o nim wcześniej ponieważ nie potrafiłam się do niego jasno ustosunkować. Jednak po 3 aplikacjach mam już wyrobione zdanie i mogę powiedzieć, że kolor 398 szału nie robi. A dlaczego tak sądzę? Zapraszam do dalszej lektury.





Dostępność i cena:
Do kupienia w Rossmannie. Kosztuje chyba 5,99zł, ja zapłaciłam za niego ok.3.60.

 

Opakowanie:
Duży ładny słoiczek. Bardzo mi się podoba, jest taki prosty i gustowny:)

 





Moja opinia:
Kolor 398 to coś pomiędzy lekko pomarańczową brzoskwinką, a rozbielonym pomarańczem z różowymi tonami- jednym słowem jest to kolor trudny do określenia. Na zdjęciach wygląda bardziej pomarańczowo. Moim zdaniem sam w sobie jest ładny i ciekawy, także w tym temacie nie mam do niego zastrzeżeń. Pędzelek jest okropny. Raz, że za szeroki, a dwa wystają z niego jakieś drobne włoski, które skutecznie utrudniają dokładną aplikacje. Na zdjęciu mam dwie warstwy i tyle też wystarczy aby pokryć całą płytkę bez prześwitów. Lakier nie bąbeli i sam w sobie nie mazia (nie licząc smug, które powstają przez wystające kłaczki). Niestety wysycha bardzo długo... Po ok godz nadal był miękki i robiły się gniotki. Po użyciu topa lub wysuszacza było już trochę lepiej, ale i tak wysychał dobre 30minut. Trwałość średnia- 3 dni. Podsumowując: kolor jest ładny, pędzelek badziewny (ale chyba miałam po prostu pecha, bo w innych lakierach tej firmy pędzelki są ok), aplikacja ok, wysychanie-tragizm, trwałość ujdzie. Trafił mi się felerny egzemplarz:(

5 komentarzy:

  1. Kasiu,zaraz się popłaczę!Piękny kolor,piękne,zadbane dłonie i wspaniałe paznokcie...a ja-złamałam jednego podczas remontu i obcięłam wszystkie-oj,jak mi żal.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana znam ten ból, bo ostatnio też połamały mi się pazury i musiałam je obciąć:( Ale jeśli chcesz żeby szybko odrosły i były ładne to polecam Regenerum- po nim mam mocne i długie pazury:) I doraźnie odżywkę Eveline 8w1. Odrosną szybciutko:)

      Usuń
  2. Ale masz ładne pazurki

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie bardzo rozczarowały lakiery z tej serii. Wszystkie, które kupiłam są kiepskiej jakości, a trwałość godna pożałowania

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile bym dała za takie paznokcie

    OdpowiedzUsuń