Obserwatorzy

środa, 3 lipca 2013

Biedronkowy zdzierak

Cześć dziewczyny!!!


Jaką macie pogodę? U mnie ciepło, parno i burzowo. Dzisiejszy dzień zarezerwowany jest na sprzątanie, pranie i mycie okien:)


Już kilkukrotnie zbierałam się do wpisu o peelingu do stóp z Biedronki, ale za każdym razem coś mi przerywało. Muszę przyznać, że używam go chyba od 1,5 roku i jest to jeden z moich ulubieńców:)


Dostępność i cena:
Do kupienia w Biedronce, kosztuje ok.2,49-2,99zł (w zależności od promocji)

 

Opakowanie:
Ładne, czerwone paseczki przyciągają uwagę. Nie wygląda jak z bazaru:P Jest z dosyć miękkiego plastiku więc łatwo można wycisnąć resztki:) Otwór jest dosyć mały, ale wydostaje się z niego odpowiednia ilość produktu.

 


Moja opinia:
Uwielbiam ten peeling. Jak widać drobinki są małe, ale jest ich bardzo dużo. Całkiem nieźle sobie radzą. Zapach szału nie robi, ale można go przeżyć- taki typowy dla produktów do stóp. Wydajność oceniam jako średnią, przy regularnym stosowaniu wystarcza na całkiem długo. Używam go do stóp, tak jak zaleca producent, ale raz na jakiś czas maltretuję nim łydki. Niestety na nóżkach wrastają mi włosy i jest to jeden z nielicznych peelingów, który mocno zdziera ale nie podrażnia i ładnie "wydobywa" włoski. Raz na jakiś czas jadę nim również uda, dłonie i ramiona. Tak jak wspominałam zdziera mocno i dokładnie, ale nie podrażnia.  Co do stóp to ładnie radzi sobie z martwym naskórkiem (jeśli stopy są mocno i odpowiednio wymoczone), wybiela blizny po odciskach i otarciach. Jest to mój hit za grosze:)

26 komentarzy:

  1. oooo tak!!! zgodzę się co do słowa :) kupiłam go i uwielbiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio się na niego skusiłam i pokochałam od pierwszego użycia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba go dzisiaj poszukam na półkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety zauważyłam, że nie w każdej Biedronce jest dostępny:(

      Usuń
  4. O kurde...chyba się skuszę :)
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam tylko kremy, z chęcią sięgnę po ten zdzieraczek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no nareszcie jakiś ciekawy peeling do stóp znalazłam ;) dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo:) Mam nadzieję, że sprawdzi się tak dobrze jak u mnie.

      Usuń
  7. Z chęcią wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbować zawsze warto, tym bardziej, że jest tani:)

      Usuń
  8. Kupiłam go ostatnio, ale jeszcze nie miałam okazji używać. Mam nadzieję, że mnie także zachwyci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go i lubię, ale wolę peelingi do stóp z avonu. Nie ma dużej różnocy w cenie- te z avonu często są po 4-6 zł a moim zdaniem lepiej zdzierają i pachną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie preferuję kosmetyków z Avonu. Czasami zamawiam tylko perfumy i kredki do oczu, ale ogólnie twierdzę, że poza nimi reszta asortymentu jest kiepska. Kilka razy pod rząd trafiły mi się buble i zniechęciłam się:(

      Usuń
  10. pierwszy raz o nim słysze, przydaloby mi się takie coś. Jak będe w Biedronce to na pewno się za nim rozejrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Posiadam go i bardzo sobie chwalę. Nie znalazłam żadnego lepszego więc będę się go trzymać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, a tym bardziej, że zazwyczaj peelingi do stóp mają mało drobinek (np te z rossmanna). A ten jest taki akurat:)

      Usuń
  12. Nie miałam go ale koniecznie muszę kupić.Przyda mi się dobry zdzierak :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam go,ale nie jest dla mnie jakiś bardzo zadowalający,bo lubię mocne zdzieraczki,ale tak aby pomiziać nóżki, czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń