Obserwatorzy

wtorek, 18 czerwca 2013

Zakupy z sh i Pepco

Cześć dziewczyny!!!

Zaginęłam na kilka dni, zrobiłam sobie urodzinową przerwę od świata:P Kilka dni tylko dla siebie. Ale jeszcze przed wyjazdem, w piątek wybrałam się z mamą do lumpa i na miasto. Weszłyśmy na chwilę do Pepco w poszukiwaniu podkładek na stół, a wyszłyśmy z wielkimi siatami, bo akurat trafiłyśmy na wyprzedaż.


 Fioletowa jeansowa kurteczka, roz. S, 14zł

 Burgundowe szorty, new look, 152cm, 9zł


 Czerna bluzeczka mgiełka w łączkę, new look, 152cm, 6zł

 fioletowe rurki, nn, rozmiar 34, 14zł. Wyglądają na nienoszone, chyba zwężę trochę nogawki

Bardotka new look, 65C, 4zł:P Nowa


A w Pepco kupiłam

 Ceramiczny kubek na kawkę, idealny w podróży. Niestety nie umiem pić z papierowych kubków i zawsze cała się upaćkam:P nie wiem dlaczego na zdjęciu wyszła jakaś biała plama na silikonowym wieczku, bo nic takiego na żywo nie widać. Był przeceniony z 9,99zł na 4,99zł. Dostępny był jeszcze w niebieskiej wersji i dzisiaj muszę się po nią przejść, bo Bartosz stwierdził, że przydałby mu się taki kubek do gorącej czekolady.


 Garnek pomidor. Jest boski:D Kosztował 14,99zł po przecenie, a wcześniej chyba 30zł. Nie jest taki mały jak się wydaje na zdjęciu


Na końcu wybrałam 2 talerze do nachosów... Oj kocham nachosy z sosem serowym swojej produkcji:D Przecenione były z 19,99zł na 7,99zł za sztukę:)

A Wam kochane jak minął weekend? Póki co staram się ograniczyć zakupy kosmetyczne. W tym miesiącu nastawiam się na zużycia:)

16 komentarzy:

  1. niezłe lumpeksowe łupy! burgundowe szorty są super :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Właśnie od jakiegoś czasu polowałam na fajne szorty:)

      Usuń
  2. Kurtka i spodenki cudne ;)
    To prawda , garnek boski :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Wiem, ale ze mnie kura domowa:P Ale garnek fajny i funkcjonalny- już go wypróbowałam i uważam, że jak za tą cenę jest świetny.:)Jakby był w formie np truskawki to chyba też bym chętnie kupiła

      Usuń
  3. Świetne zakupy, uwielbiam takie posty. Ja jakoś nie mam częścia do lumpeksów, albo nie umiem szukać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj trzeba trafić na dobry lumpeks. W niektórych czasem są takie szmaty, że masakra. Mam jeden taki sprawdzony, w którym zawsze coś znajdę:)

      Usuń
  4. Długie spodnie i stanik podobają mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będą się dobrze sprawować

      Usuń
  5. Świetne zakupy, szczególnie spodnie i spodenki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy. A garnek - pomidor wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny kubek muszę w wolnej chwili zajrzeć do Tesco :D

    OdpowiedzUsuń