Obserwatorzy

środa, 26 czerwca 2013

Pierwszy piaskowy lakier z lovely

Cześć dziewczyny!!!


Z reguły nie maluję paznokci na wyraziste kolory, bo jakoś tak mi się nie podobają. Ale z racji tego, że dosyć radykalnie skróciłam pazurki (jeden mi się złamał, co zresztą widać na zdjęciach i dlatego resztę skróciłam). Początkowo wypiłowałam je na kwadraty, taki kształt nosiłam przez 7-8lat ale nie podobały mi się. Wyglądały bardzo masywnie i jakoś tak szeroko więc wróciłam do migdałków- wydaje mi się, że w takim wydaniu moje łapki są smuklejsze i delikatniejsze.


Piaskowy morski lakier z lovely wypatrzyłam na kilku blogach oczywiście. Stwierdziłam, że przecież raz na jakiś czas mogę zaszaleć z kolorem i pognałam do Rossmanna:D












Dostępność:
Do kupienia w Rossmannie, kosztował chyba 7,99zł


Opakowanie:
Standardowy dla tej firmy słoiczek. Prosty i gustowny. Pędzelek jest szeroki, ale wygodnie się nim maluje.


Moja opinia:
Z góry przepraszam za ten żałosny krotki pazurek, ale nie umiem sobie obfocić prawej ręki, a na niej mam równe paznokcie. Odżywki poszły w ruch więc pazur odrośnie. Wracając do lakieru jest to mieszanka mniejszych i większych drobinek, które tworzą efekt piasku. Moim zdaniem jest to taki morski kolorek. Aplikacja jest bajecznie prosta, na paznokciach mam 1 warstwę i dla mnie tyle wystarczy. Wysycha dosyć szybko, w przeciągu 5 min mamy już suche pazury. Nie haczy i nie zadziera się- a tego się bałam, że chropowata tekstura będzie bardzo przeszkadzać. Trwałość też jest niczego sobie- wytrzymuje u mnie 3-4dni (przy normalnym funkcjonowaniu, czyli praniu i zmywaniu bez rękawic:P) Bałam się zmywania go, okazało się, że jest bajecznie proste i dobrze, bo nie znoszę kulajacego się po całych dłoniach brokatu. Podsumowując: bardzo fajny kolorek idealny na lato, prosta aplikacja, dobra trwałość i łatwe zmywanie. Czego chcieć więcej?

9 komentarzy:

  1. mam ten piasek ale w kolorze koralowym :) ten również mnie kusi bo wygląda świetnie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam czerwony na Twoim blogu i tak nim kusiłaś, że mnie skusiłaś:D Też go kupiłam:)

      Usuń
  2. całkiem fajnie to wygląda, tylko ja bym wybrała inny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten też nie jest z "mojej gamy" ale do wyboru były tylko 3 odcienie: ten, czerwony i chyba żółty.

      Usuń
  3. Bardzo fajnie to wyglada ;)
    Przepiękne paznokcie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Ale trochę muszę je wzmocnić, żeby szybciej odrosły:)

      Usuń
  4. Świetny! Ten z dotychczas widzianych piasków podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny efekt! muszę mieć ten lakier <3


    Zapraszam do mnie na rozdanie : http://dakottaa.blogspot.com/2013/06/konkurs-konkurs-konkurs.html

    Buziaki, Ewelina

    OdpowiedzUsuń