Obserwatorzy

poniedziałek, 10 czerwca 2013

Olej lniany

Cześć dziewczyny!!!


Ten tydzień zaczął się źle... Promotor odesłał mi poprawioną pracę. Ostatnio doczepił się tylko do kilku literówek, ale treść była dobra, a teraz napisał mi, że ogólnie praca jest bardzo kiepska i że "nie myślę i jestem niepoważna"... Hmmmmmmmmmmm. I teraz jestem z lekka załamana, bo nie wiem o co mu tak w sumie chodzi i co mam poprawić, a czasu jest coraz mniej.


Oleju lnianego używam od samego początku mojego włosomaniactwa. To właśnie jego najbardziej kochają moje włoski. Przetestowałam oleje z różnych firm i raczej różnicy nie widziałam, grunt aby był to olej lniany:)



W kosmetykach olej ten używany jest jako dodatek do olejków do ciała.
Przy kosmetykach pielęgnacyjnych często można go znaleźć w tych przeznaczonych do skóry tłustej.
Ale jego właściwości są zbawienne również dla skóry wrażliwej, skłonnej do różnych stanów zapalnych i pęknięć. 
Posiada bardzo duże właściwości regenerujące.
W pielęgnacji włosów zalecany jest do tych wysokoporowatych.
 
Dostępność i cena:
Obecny egzemplarz kupiłam w Biedronce, chyba za 13-14zł, więc cena była bardzo korzystna.


Moja opinia:
Olejowanie polubiłam od samego początku:) Jeśli mam możliwość to staram się olejować włosy przed każdym myciem, ale że nie zawsze tak się da, to średnio robię to 2 razy w tyg oczywiście na noc. Moje włosy lubią takie ciężkie oleje, bardzo tłuste. Z tym olejem polubiły się od początku. Dzięki niemu moje kłaczki są miękkie, w dobrej kondycji i wspaniale się błyszczą. Oczywiście zawsze zmywam go szamponem z SLSem, a potem nakładam maskę. Chyba tylko 2 razy na samym początku nie domyłam włosów i po kilku godz okazało się, że z tyłu głowy mam mega tłuste gniazdo:P Zauważyłam, że fajnie wpływa na skręt włosów. Po olejowaniu ładnie się układają i same z siebie fajnie falują/kręcą się. Nie próbowałam go jako suplementu, bo chyba nie mogłabym go przełknąć, ale jak kiedyś się zmobilizuję to spróbuję:)

Olej lniany jak i wiele innych naturalnych cudeniek możecie znaleźć na stronie  http://zlotopolskie.pl/ . Gorąco polecam:)

16 komentarzy:

  1. Ja o tym oleju ciągle czytam same pochlebne opinie! Też zakupiłam go jak był w biedronce, a teraz czeka na uzycie. Ale jeszcze trochę sobie poczeka, chociaż ja mam ochotę już się za niego zabrać :D
    Tez bym chciała, żeby tak fajnie zadziałał, jak u innych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weronika, mam nadzieję, że będziesz z niego zadowolona tak jak ja:)

      Usuń
  2. Chyba wszystkie oleje dobrze wpływają na włosy. Lniany szczególnie. Co do promotora nie przejmuj się usiądź i pomyśl na spokojnie co możesz zmienić żeby było dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w przypadku moich włosów nie wszystkie oleje działają fajnie. Np olej kokosowy totalnie się nie nadawał:( a szkoda, bo pokładałam w nim wielkie nadzieje. Usiadłam, przeczytałam pracę po raz chyba setny... Nie za bardzo wiem o co mu teraz chodzi, poprawię to co moim zdaniem mogę poprawić i zobaczymy co znowu wymyśli...

      Usuń
  3. tez kupilam w biedronce i pierwszy raz uzyam go ZA DUZO :D myslalam ze lagodny szampon mi go domyje po czym okazalo sie ze nie i caly dzien nim smierdziaam :D 2 raz umylam szamponem z SLS i zeszlo. Mam nadzieje ze to tylko kwestia ilosci, metoda prob i bledow. Po tym 1 raie zauwazylam ze wloski sa mięciutkie i ładnie się faluja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miałyśmy podobnie:) Wyglądałam jakbym z miesiąc włosów nie myła:D Zmywam go zwykłym szamponem z Barwy, Joanny albo jakimś innym ziołowym zwyklakiem i nie ma problemu z niedomyciem.

      Usuń
  4. kupiłam ostatnio ten olej i jestem zachwycona efektami, nie tylko na włosach, ale też na skórze twarzy i całego ciała. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie testowałam go jeszcze na skórze ciała, ale na pewno wypróbuję:)

      Usuń
  5. Najlepszy nawilżacz dla moich włosów..uwielbiam :)
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie również dobrze się sprawdził. Dzięki niemu moje włosy były odpowiednio dociążone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie zapomniałam napisać o tym. Są fajnie dociążone, ale nie przeciążone:) tak akurat

      Usuń
  7. u mnie szału nie robi.. po roku nadal szukam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :( ja wytestowałam już wiele olei i wiem, że moje włosy kochają te ciężkie i mega tłuste:) Olej lniany, słonecznikowy, oliwę z oliwek, olej ryżowy są dla moich włosów najlepszy. Nie miałam jeszcze olejów indyjskich wiec nie wiem jak się by się spisały.

      Usuń
  8. U mnie w Biedronce jest on za 9 zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ło... Szkoda, że u mnie nie jest taki tani:(

      Usuń