Obserwatorzy

niedziela, 9 czerwca 2013

Olej arganowy

Cześć dziewczyny!!!

Pogoda za oknem zachęca do spacerów i aktywności fizycznej. Dlatego zaraz wsiadam na rower na małą przejażdżkę, a później mam w planach wybrać się nad jeziorko:) Zapuściłam się ostatnio i czas się ogarnąć.



Olej arganowy chodził za mną od dawna, ale szkoda mi było kasy... Czytałam o nim i czytałam i coraz bardziej się nakręcałam:P Aż w końcu gdy miałam zły dzień, poszłam do zielarskiego i postanowiłam, że nadszedł ten dzień i zakupiłam wymarzony olej:D Cena nie była najniższa, ale warto było.




Bogactwo oleju arganowego to przede wszystkim unikalny skład - zawiera wyjątkową kompozycję kwasów tłuszczowych, które mają właściwości stymulujące wewnątrzkomórkowy proces dotleniania, przywracającej ochronę hydrolipidową oraz gwarantują dostatecznie nawilżenie skóry. Poza tym ma działanie antyzmarszczkowe i spowalniające proces starzenia się skóry, które wynika z wysokiej zawartości witaminy E, będącej jednym z najsilniejszych przeciwutleniaczy oraz działającej nawilżająco.
Zastosowanie oleju arganowego jest niezwykle szerokie. Możemy go stosować do kuracji odżywczych i wzmacniających włosy, używać na skórę twarzy i ciała, aby ją ujędrnić i zredukować zmarszczki, a jednocześnie zapewnić jej odpowiednie nawilżenie. Świetne rezultaty daje też w kuracji kruchych i łamliwych paznokci i pielęgnacji skórek wokół nich. Stosowany jest również z powodzeniem na rozstępy i blizny, gdyż zmniejsza ich widoczność, wzmacnia i uelastycznia skórę. Pomaga pozbyć się przesuszeń, drobnych krostek np. na skórze ud lub ramion, które często mamy w zimie.




Dostępność i cena:
W mojej mieścinie dostępny jest tylko w owym zielarskim sklepie. Kosztował 49zł

Opakowanie:
Brązowa butelka, trochę jak od syropu. Szału nie ma, ale w końcu nie opakowanie jest najważniejsze. Ewentualnie otwór mógłby być mniejszy. Zawiera 100ml oleju.



Moja opinia:
Zacznę może od tego, że głównie używam oleju arganowego na twarz. Ponoć działa przeciwzmarszczkowo- zobaczymy, ale na razie mogę powiedzieć, że skóra jest wspaniale nawilżona, elastyczna i mięciutka. Zauważyłam, że prawie w ogóle nie wychodzą mi niespodzianki odkąd używam tego oleju. Dodatkowo świetnie wyrównuje koloryt skóry. Nie wpływa w żaden sposób na wydzielanie się sebum- po niektórych tłustych kremach czy olejach twarz strasznie szybko mi się przetłuszcza i aż wstyd wyjść z domu, bo strasznie się świecę. Na szczęście w tym przypadku takich skutków ubocznych nie ma:) Nie pozostawia też tłustej i lepkiej warstwy. Olej jest niezwykle wydajny, wystarczy niewielka ilość na całą twarz, szyję i dekolt. Pozostałą ilość, która pozostaje mi na paluchu wcieram w dłonie, a zwłaszcza w skórki. Dzięki temu nie szczepią mi się i nie haczą:)

Olej arganowy nakładam też na końcówki, które były trochę zniszczone po kąpieli rozjaśniającej. nakładałabym na całą długość, ale szkoda mi go:P Wspaniale nawilża końce, sprawia, że się nie puszą i nie kruszą, są lśniące i po prostu jak z obrazka:D. Jest to jedyny olej, który mogę nakładać zamiast jedwabiu.

Wspomniany olej nakładam również na łydki, ponieważ męczę się z wrastającymi włoskami:( Od zeszłego roku mam w tym temacie problem i wypróbowałam już wszystkie metody, a efekty były marne. Jednak dobry, mocny peeling i odrobina oleju arganowego robią z moimi łydkami porządek.

Używam go od 2 miesięcy i jak na razie zużyłam 1/3 opakowania, także mogę powiedzieć, że jest niesamowicie wydajny. Jestem zachwycona jego działaniem, dlatego na pewno skuszę się na kolejne opakowanie:)

5 komentarzy:

  1. uwielbiam używac olejów do pielęgnacji buźki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba żaden krem nie działał tak wspaniale jak ten olej:)

      Usuń
  2. Mam go, ale czeka na swoją kolej. Jestem bardzo ciekawa, jak się sprawdzi na moich włosach, bo do twarzy to raczej używać go nie bedę.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam go, na wlosy dzialal super :) ale cena powala, niestety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, cena nie należy do najniższych. Ale raz na jakiś czas można zaszaleć:)

      Usuń