Obserwatorzy

sobota, 1 czerwca 2013

Lumpeksowe łupy+ kasztanowa henna

Cześć dziewczyny!!!

Miało być denko, ale aparat zastrajkował w trakcie robienia zdjęć. Wczoraj wybrałam się lumpeksu na małe zakupy:P byłam tuż po otwarcie, więc ludzi było mnóstwo... Kupiłam wiele, choć 3/4 z tego to koszule dla TŻ, więc nie będę Wam pokazywać tej części zakupów. A oto co znalazłam dla siebie:

 Wężowe legginsy, nowe! h&m 10zł

New look,xs, 6zł
sukienka H&m, 156cm, 10zł



Skusiłam się na farbowanie włosów henną. Wybrałam kasztan, ale i tak wyszły ciemne:) Ciekawe jak długo kolorek będzie się trzymać





7 komentarzy:

  1. Kolor wyszedł ładnie :) Jakiej henny użyłaś? Chodzi mi o firmę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że najzwyklejszą z Venity, bo akurat nie miałam dostępu do innej.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak długo pozostanie na włosach

      Usuń
  3. Ależ błyszczą te Twoje włoski :)

    OdpowiedzUsuń