Obserwatorzy

poniedziałek, 3 czerwca 2013

Isana Med 5% Urea+ mały komunikat

Cześć dziewczyny!!!


Dzisiejszy post zacznę od małego komunikatu! Jeżeli którakolwiek z Was otrzymała w sobotni wieczór lub wczoraj głupi komentarz lub wiadomość z mojego konta to proszę dajcie znać i z góry przepraszam za to. Sobotni post pisałam u znajomej ponieważ mój net szwankował i nie wylogowało mnie z bloggera, a młodsza siostra owej znajomej wykorzystała ten fakt i powypisywała niesamowite bzdury do kilku osób z mojego bloga... Po prostu brak słów, ale i nauczka: trzeba pisać u siebie i 100razy sprawdzać czy wylogowało się...


Krem z Isany używałam już wcześniej i oczarowana jego działaniem zrobiłam zapasy na wyprzedaży w Rossmannie:) 






Intensywna pielęgnacja skóry z woskiem Crystolive S. Zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry, chroni przed negatywnym wpływem środowiska, łagodzi podrażnienia, zmniejsza uczucie swędzenia.
Intensywnie pielęgnuje skórę, szybko wchłania się. Gwarantuje optymalną pielęgnacje skóry suchej i wrażliwej.
Regeneruje zmęczoną skórę, która staje się wyraźnie gładsza i delikatniejsza w dotyku.

Skład: Aqua, Urea, Glycerin, Gyceryl Stearate Citrate, Cetearyl Alcohol, Butylene Glycol, Zea Mays Germ Oil, Butyrospermum Parkii, Decyl Oleate, Ethylhexyl Isononanoate, Glyceryl Stearate, Lanolin Oil, Disodium Phosphate, Dimethicone, Phenoxyethanol, Panthenol, Citric Acid, Sorbitol, Sodium Acrylate / Acryloydimethyl Taurate Copolymer, Polyisobutene, Carbomer, Xanthan Gum, Parfum, Allantoin, Ethylhexylglycerin, Potassium Sorbate, Alcohol, Disodium Edta, Sorbitan Oleate, Caprylic / Capric Triglyceride, Caprylic / Capryl Glucoside, Ascorbyl Palmitate, Pantolactone, Ascorbid Acid
 
 
Dostępność i cena:
W rossmannie, normalnie kosztuje ok 8zł, na promocji ok. 5-6zł


Opakowanie:
Ładne, solidne i skromne. Zawiera 50ml produktu. Lubię tego typu opakowania. Z jednej str są proste, a z drugiej wyraziste.



Moja opinia:
Uwielbiam ten krem. Jeśli tylko mam gdzieś suche skórki (zwłaszcza na nosie) to ten kremik idzie w ruch. Tak samo po mocniejszych peelingach czy oczyszczaniu. Doskonale nawilża, szybko się wchłania, nie pozostawia lepkiej warstwy. Dobrze sprawuje się pod makijażem:) Nie zapycha, nie powoduje podrażnień. Ma lekką konsystencję, powiedziałabym nawet, że trochę żelowatą. Porównując jakość i cenę, to myślę, że jest to produkt wart uwagi. Na pewno dobrze sprawdzi się w przypadku bardzo suchej skóry.

8 komentarzy:

  1. Moja koleżanka kiedyś kupowała ten krem, ale ona ma właśnie suchą skórę, a ja z racji że mam mieszaną- nie skusiłam się. Dzięki Tobie sobie o nim przypomniałam, bo własnie planuję kupno czegoś dobrze nawilżającego i łagodzącego na jesień, kiedy wrócę do mocniejszego oczyszczania kwasami i retinoidami. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ja też mam mieszaną skórę i powiem Ci, ze bardzo się bałam, że będzie mnie zapychać albo powodować nadmierne przetłuszczanie skóry (jak większość kremów nawilżających). Mile mnie zaskoczył, bo za kilka zł dostajemy całkiem dobry produkt. W okresie jesienno-zimowym sprawdził się bardzo fajnie. Zwłaszcza na podrażnienia spowodowane wiatrem działał świetnie:)

      Usuń
  2. Zamiast kremu moją uwagę przyciągnęły twoje dłuuugaśne paznokcie ;p

    OdpowiedzUsuń