Obserwatorzy

piątek, 21 czerwca 2013

BINGOSPA Szampon jajeczny z kolagenem

Cześć dziewczyny!!!

Wczoraj nie dałam rady nic napisać, bo cały dzień spędziłam w trasie. Dzisiaj mam trochę wolnego, więc zabrałam się za prace domowe: pranie, sprzątanie itd... Niestety pogoda u mnie nie zachwyca. Jest parno i duszno, a słoneczka nie widać.

Kilka tygodni temu gdy byłam w Kaliszu w Tesco buszując między regałami, trafiłam na przeceniony szampon jajeczny z kolagenem z BINGOSPA. Kosztował tylko 2,49zł więc żal było nie wziąć:P Tym bardziej, że w mojej mieścinie cena za ten szampon kręci się około 10zł!










Dostępność i cena:
W Tesco 2,49zł, a w mydlarniach ok10zł (przynajmniej w moim mieście).

Opakowanie:
Duża solidna butla, w słonecznym kolorze. Mi taki look odpowiada, a poza tym wyznaję zasadę, że w prostocie tkwi piękno:P Zawiera 500ml produktu. Jedynie mogę się przyczepić do otworu przez który wydobywa się produkt- jest odrobinę za duży, ale nie ma tragedii.


Moja opinia:
Oczywiście szampon zawiera w składzie SLS, ale nie oczyszcza włosów w sposób drastyczny. Po umyciu nie są sztywne czy druciane, ale czuć, że są dobrze oczyszczone. Ładnie zmywa oleje i kremy z włosów, co bardzo mnie cieszy bo zazwyczaj przed każdym myciem nakładam oleje lub inne mazidła. Nie powoduje szybszego przetłuszczania się ani łupieżu. Zapach szamponu jest po prostu rewelacyjny! Połączenie budyniu śmietankowego z waniliowym. Pachnie smakowicie:) Uwielbiam gdy kosmetyki mają tak cudowny zapaszek. Konsystencja jest dosyć rzadka, ale nie do przesady. Czytałam w necie opinie, że jest strasznie wodnisty, przez co jest niewydajny. Nie zgodzę się z tym. Jest rzadki, a nie wodnisty, nie ścieka i nie wycieka z opakowania. Używam go od miesiąca i mogę stwierdzić, że jest wydajny. Od szamponu oczekuję żeby mył, zmywał oleje, nie pachniał dziwnie, nie podrażniał i nie przesuszał włosów.  Moim zdaniem ten szampon spełnia wszystkie warunki. Jest dobry i tani, dlatego gdy ostatnio miałam możliwość zakupów w Tesco (w moim mieście nie ma, najbliżej mam ok 40km w Kaliszu) to zrobiłam zapasy:P Skusiłam się też na szampon z zieloną herbatą z tej samej serii.

6 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze kosmetyków z tej firmy, ale mnie ciekawią. Kusisz opisem zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się w niego zaopatruje, już od dłuższego czasu. Jest bardzo przyzwoity, a w moim tesco za taką samą cenę znalazłam też wersję z zieloną herbatą!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go i całkiem miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 2,49 zł normalnie kosztuje w Tesco. Wiem, bo pracowałam w Tesco jako merchandiser kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  5. też nad nim kiedyś myślałam w Tesco i też w Kaliszu ;p ale jednak coś mi nie kazało go kupować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziś go zakupiłam i jestem ciekawa efektu;p

    http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń