Obserwatorzy

piątek, 10 maja 2013

Zakupy

Cześć dziewczyny!!!


Czas na zakupy z ostatnich dni. O dziwo były mało kosmetyczne:P

Czerwony krótki żakiecik:) Chodził za mną od dawna, kosztował 50zł


Serum Push-up na biust, 15zł

Maska powiększająco-ujędrniająca esotiq, dostałam gratis do zakupu stroju. Cema regularna to 149,90zł. Podobno działa rewelacyjnie-zobaczymy.

Strój kapielowy esotiq, zdecydowałam się na porządny usztywniany, podkreślający kształty. Był drogi (180zł) ale myslę, że wart swojej ceny

Pudrowe spodenki ozdobione koronką, kosztowały 39zł




Naszyjniki, wszystkie kosztowały po 15zł:)


A w lumpie znalazłam nowe czarne zamszowe, mega wysokie botki. Kosztowały 10zł:) Poza tym, że są przykurzone i takie ogólnie "umemlane" to stan jest dardzo dobry:)

15 komentarzy:

  1. żakiecik jest super, również poluję na taki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poszalalas z tymi kolnierzykami bizuteryjnymi;) Wszystko mi sie podoba;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah zaszalałam, bo cierpię na ich brak:)

      Usuń
  3. Bardzo fajne te spodenki a i strój całkiem, całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że posłuży przez dłuższy czas

      Usuń
  4. nieprzeciętna strona, spójrz na moją!

    OdpowiedzUsuń
  5. żakiecik i stój bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  6. Strój genialny zdecydowanie wart swojej ceny!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką mam nadzieję:) Kupowałam go z myslą, że posłuży dłużej niz sezon. Były jeszcze turkusowe, ale do mojej karnacji ten jest lepszy

      Usuń
  7. Świetny strój!

    OdpowiedzUsuń