Obserwatorzy

sobota, 4 maja 2013

Zakończenie kuracji z wyciagiem ze skrzypu polnego+drożdże+witaminy

Cześć dziewczyny!!!

Tak jak obiecałam, nadszedł czas na podsumowanie kuracji z Wyciągiem ze skrzypu polnego+drożdże+witaminy firmy VITAMEX-FARM. Tableteczki dostałam dzięki uprzejmości Pana Darka.

Wstępne spostrzeżenia po miesiącu zażywania tabletek opisałam w TYM poście. Te z Was, które regularnie czytają mojego bloga na pewno zauważyły, że próbowałam już kilku (jak nie więcej:P) suplementów wpływających na włosy i paznokcie, dlatego z chęcią rozpoczęłam kuracje tym środkiem. Z przyjemnością stwierdzam, że środek łączy moje dwie ulubione kuracje, czyli drożdżową i skrzyp:)




Wykaz składników: drożdże piekarskie, sorbitol – substancja słodząca, wyciąg ze skrzypu polnego, chlorowodorek L-lizyny, sól sodowa karboksymetylocelulozy usieciowana – nośnik, węglan wapnia – stabilizator, octan DL-alfa-tokoferylu (wit. E), amorficzny dwutlenek krzemu – substancja przeciwzbrylająca, kwas stearynowy pochodzenia roślinnego – substancja przeciwzbrylająca, stearynian magnezu– nośnik, kwas  paraaminobenzoesowy (PABA), biotyna, amid kwasu nikotynowego, D-pantotenian wapnia, glukonian żelazawy, chlorowodorek pirydoksyny (wit. B6), monoazotan tiaminy (wit. B1), ryboflawina (wit. B2), octan retinylu (wit. A), selenin sodowy





Dostępność i cena:
W aptekach, od 30-35zł




Moja opinia:
Tak jak wspominałam wcześniej tabletki są duże, ale łatwo je połknąć. Mocno pachną drożdżami, co zupełnie mi nie przeszkadza. Opakowanie zawiera 100 tabletek, przy czym producent zaleca przez 30dni zażywanie 2 tabletki dziennie, następnie już po jednej. W ciągu pierwszego miesiąca zauważyłam znaczny przyrost, aż 3,5cm na grzywce. W drugim miesiącu włosy na długości urosły 2,5cm, a grzywka w ciągu 23 dni od obcięcia 1,5cm:) W ciągu kuracji podcinałam włosy o ładnych kilka cm, a teraz są dłuższe niż przed obcięciem. Dodatkow włosy nabrały blasku i wyrosło wiele baby hair:) Jeśli chodzi o paznokcie: stały się jeszcze mocniejsze i rosną bardzo szybko. Dzięki suplementowi są wytrzymałe. Co do skóry: jest bardzo sprężysta, nabrała blasku, nie łuszczy się tak mocno (jak zwykle bywa u mnie po basenie). Jest to pierwszy suplement, który wpłynął na moje rzęsy. Stały się grube i dłuższe:) Nawet mój TŻ zauważył, że są w lepszej kondycji:P 

Miałam wyprostować włosy do zdjęć, ale szkoda mi ich:P Wolę nie tykać prostownicy

  

Włosy na początku kuracji



Po podcięciu (po ok.20 dniach kuracji)


Stan obecny:) Widać różnicę?:) 

Mam nadzieję, że jeszcze przez jakiś czas będą rosły tak szybko:)

18 komentarzy:

  1. Lol!!! Ale urosły! A tak na marginesie masz boski kolor włosów:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile one urosły ;o i to w 2 miesiące?! zazdroszczę :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie by było gdyby nadal rosły tak szybko

      Usuń
  3. Ogromny przyrost! zazdroszcze:) U mnie niestety nic na przyrost nie działa aż tak:D Oby tak dalej;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję, żeby nie zapeszyć:)

      Usuń
  4. Widać ogromną różnicę! Ale zazdroszczę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu odnalazłam suplement odpowiadający zapotrzebowaniom mojego organizmu:) Ale muszę przyznać, że jestem ogromnie zaskoczona:)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że zadziałają tak jak u mnie:) teraz robię sobie miesięczną przerwę, a potem może zacznę kolejne opakowanie:)

      Usuń
  6. Faktycznie urosły sporo! Ale mnie najbardziej te bejbiki interesują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie właśnie bejbiki irytują, bo sterczą jak takie antetki:) Ale niech rosną:)

      Usuń
  7. O matko! Jestem pod ogromnym wrażeniem przyrostu, jest niesamowity! No i sie włoski też zagęściły i zyskały blask! Łał, po prostu łał!

    OdpowiedzUsuń
  8. Efektów brak, porażka totalna. Lepiej pokaż swoje chinczykowate obleśne oczy, co wstydzisz się? Zawsze dodajesz zdjecia tyłem. Gdybym miała TAKIE chińskie oczy tez bym się wstydziła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro pokazuje włosy to chyba logiczne, że bedzie się fotografować z tyłu

      Usuń
  9. Świetny przyrost, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt wow, zastanawiam sie tylko czy robilas zdjecie w tej samej odleglosci,ze masz taki mega przyrost :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale masz problem, zazdrościsz?

      Usuń