Obserwatorzy

sobota, 25 maja 2013

Łupy z sh i rossmanna

Cześć dziewczyny!!!


Niestety wczoraj wróciłam bardzo późno i nie miałam już siły na pisanie:P Wczoraj wpadłam na moment do lumpa i do rossmanna. Oto efekty szybkich zakupów:

 Spodenki z podwyższonym stanem, 34, new look, 5zł

 Mini z baskinką,s- jest za duża, ale spróbuje ją przerobić, atmosphere, 8zł

 Szare rurki, 152cm, 8zł

 Szyfonowa bluzeczka, xs, atmospere, 8zł

 Neonowa mini (nie wiem dlaczego aparat tak przekłamał kolor),xs, h&m, 10zł










10 komentarzy:

  1. gdzie Ty masz takie fajne sh gdzie można takie lumpki upolować? u mnie same szmaty za ceny z kosmosu jak na sh...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat w mojej miejscowości jest jeden sensowny sh (albo ja znam tylko jeden porządny), gdzie w piątki jest nowy towar i wtedy można wyrwać prawdziwe perełki za śmieszne pieniądze:)

      Usuń
  2. Piękna neonowa miniówka! Aparaty mają to do siebie że czasem przekłamują kolory

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakupy, ja uwielbiam sh! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne te rurki, no i jaka cena! również uwielbiam szperać w sh-ach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze szkoda że u mnie nie ma takich sh :(((

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna szminka, no i te łupy z sh.. zazdrszczę!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne ciuszki :) SH rządzą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sh sa super mozna znalesc w nich cos fajnego i dosc czesto markowego ;)

    OdpowiedzUsuń