Obserwatorzy

czwartek, 23 maja 2013

Szampon Joanna Len i Rumianek

Cześć dziewczyny!!!

Od trzech dni męczę się z mega super ekstra gigantyczną alergią. Soczewki musiałam zamienić na okulary (w których czuję się jak pani profesor:P) i wegetuję w domku:( A do tego blogger wczoraj miał na mnie focha i nie chciał dodawać zdjęć, dlatego nie mogłam umieścić notki.  Szampon z Joanny len i rumianek kupiłam w osiedlowym sklepie tak bez zastanowienia. Miałam już wiele szamponów tej firmy i raczej ze wszystkich byłam zadowolona, ale nie spodziewałam się, że ten okaże się hitem.





Szampon ten został opracowany specjalnie z myślą o pielęgnacji włosów zniszczonych, po trwałej ondulacji lub rozjaśnianiu. Starannie dobrana kompozycja naturalnych ekstraktów roślinnych: lnu i rumianku zapewnia włosom i skórze głowy zdrowy i piękny wygląd.
Dzięki nim włosy są doskonale nawilżone, odżywione i zregenerowane. Odzyskują witalność i sprężystość, są pełne blasku, miękkie i delikatne w dotyku



Dostępność i cena:
Podejrzewam, że szampon jest dostępny w większości drogerii i marketów. Kosztuje ok 3,50-4,50zł


Opakowanie:
Standardowe, takie jak w przypadku innych produktów z tej serii. Wyróżnia się niebieskim kolorkiem. Otwór jest ok, łatwo wydobyć przez niego odpowiednią ilość produktu.


Moja opinia:
Używałam tego szamponu do włosów farbowanych, do kąpieli rozjaśniającej i tuż po niej. We wszystkich przypadkach sprawdził się idealnie. Konsystencja jest idealna, ani za gęsta, ani za rzadka. Szampon ładnie się pieni i jest dosyć wydajny. Nie zauważyłam aby podrażniał skalp lub powodował łupież. Po jego zastosowaniu włosy są dobrze umyte, ale nie są tępe w dotyku, co bardzo mnie zaskoczyło. Niestety plącze włosy, ale dla mnie to nie problem bo i tak zawsze  nakładam odzywkę lub maskę. Włosy były puszyste, mięciutkie- ale bez efektu pudla:) Dodatkowo pięknie błyszczały i przez długi czas zachowały świeżość. Jak za tą cenę jest to jeden z lepszych szamponów jaki miałam:) Na pewno kupię kolejne opakowanie.


Wreszcie doszedł mój nowy aparat, dlatego postaram się teraz zamieszczać lepsze i dokładniejsze zdjęcia:)

10 komentarzy:

  1. wow, po takiej recenzji muszę go wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet nie przeszłoby mi przez głowę,że może tak fajnie działać. Muszę tylko przeczytać skład i osądzić czy sięgnąć po niego czy też nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład raczej nie powala:( Oczywiście zawiera SLS

      Usuń
  3. ja mam odżywkę z tej serii i ją lubię bardzo:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak trafię na odżywkę, na pewno ją kupię:)

      Usuń
  4. Będę go miała na uwadze.
    Szczególnie przemawia do mnie dłuższe zatrzymanie świeżości...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod tym względem bardzo mnie zaskoczył, bo większość szamponów wpływa raczej na moje włosy w drugą stronę: albo szybciej się przetłuszczają, albo drugiego dnia są oklapnięte.

      Usuń
  5. Ja kupiłam odżywkę b/s len i rumianek i jest dla mnie za lekka :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam odżywkę, dziś użyłam pierwszy raz, więc jeszcze nie wyrobiłam sobie opinii.

    OdpowiedzUsuń