Obserwatorzy

czwartek, 9 maja 2013

Pastelowe pazurki

Cześć dziewczyny!!!


Latem uwielbiam eksperymentować z kolorami na paznokciach i chętnie rezygnuję z odcieni beżu. Dzisiejszy lakier kupiłam kilka tyg temu razem z brzoskwinką z editt i póki co jestem bardzo z niego zadwolona.





Dostępność i cena:
Swój egzemplarz kupiłam z sklepie typu wszystko po.... i kosztował 3zł:P


Opakowanie:
Prostokątne, ładne, wygodne. Pędzelek jest długi i bardzo wygodny.


Moja opinia:
Lakier kupiłam z ciekawości i nie pokładałam w nim większej nadziei. Nie jest tak dobry jak ten brzoskwiniowy, ale zły też nie jest. Kolor to bardzo jasny, pastelowy róż. Na zdjęciu mam 2 warstwy i tyle należy nałożyć, aby całkowicie pokryć płytkę bez prześwitów. Lakier jest dosyć gęsty, ale nie mazia i nie bąbelkuje. Zasycha w ciagu 20 minut. Niestety trwałością nie powala, wytrzymuje na paznokciach 2-3dni i od razu odchodzi całymi płatami. Podsumowując: na pazurkach prezentuje się ładnie i delikatnie, ale trwałość pozostawia wiele do życzenia.

10 komentarzy: