Obserwatorzy

wtorek, 7 maja 2013

Odżywka Gliss Kur Marrakesh Oil & Coconut

Cześć dziewczyny!!!

Ostatnio postanowiłam wprowadzić do pielęgnacji włosów lekką dawkę silikonów. Postanowiłam, że raz na jakiś czas będę stosować odżywkę do spłukiwania z silikonami. Na produkt z Gliss kura z serii Marrakesh Oil & Coconut zdecydowałam się ze względu na oleje wysoko w składzie i przez piękny zapach:)




Seria Gliss Kur Marrakesh Oil & Coconut z unikalną mieszanką cennego oleju z Marrakeszu i olejku kokosowego dodaje włosom blasku i miękkości bez obciążania.
Precyzyjnie regeneruje włosy i wypełnia ubytki.

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Citric Acid, Quaternium-87, Dimethicone, Isopropyl Myristate, Argania Spinosa Kernel Oil, Cocos Nucifera Fruit Extract, Panthenol, Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Keratin, Stearamidopropyl Dimethylamine, Glyceryl Stearate, Propylene Glycol, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Ceteareth-20, Phenoxyethanol, Dimethiconol, Parfum, Methylparaben, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Alpha-Isomethyl Ionone, Cyclomethicone, Linalool



Dostępność i cena:
Chyba w prawie każdej drogerii, kosztuje ok11-12zł

Opakowanie:
Standardowe jesli chodzi o ta markę, ale jest bardzo ładne, choć niekoniecznie orientalne:P Zawiera 200ml produktu



Moja opinia:
Zacznę od tego, co najbardziej mnie urzekło, czyli od zapachu. Jest taki ciężki, orientalny, po prostu cudowny (przynajmniej w moim odczuciu) i długo utrzymuje się na włosach. Konsystencja jest dosyć gęsta, ale łatwo rozprowadza się na włosach. Trzymałam ją dosłownie chwilę, a włoski były miękkie, lśniące, cudowne..... Jak to zwykle po silikonach:P Odżywka ma dosyć dobry skład i tak też się sprawuje. Nie obciąża, nie powoduje podrażnienia. Stosowałam ją raz na tydzień-półtora, aby zabezpieczyć włosy przed wiatrem i temperaturą, bo zauważyłam, że ostatnio łatwo niszczą mi się końcówki:( Jedyny minus był taki, że włosy nie chciały się ładnie kręcić, ale tak jest u zawsze po tego typu produktach. Myślę, że warto w nią zainwestować

13 komentarzy:

  1. też mnie kuszą takie silikonowe cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz na jakiś czas wracam do silikonów. Ta odżywka byłaby jeszcze lepsza, gdyby cena była niższa

      Usuń
  2. Miałam ją i była przyzwoita. A zapach...po prostu cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba największy plus tej odżywki:)

      Usuń
  3. a u mnie sie nie spisała :< i w sumie nie wiem dlaczego, bo jak na drogeryjną odżywkę skład ma całkiem okej .. :)


    Kedi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każde włosy lubią coś innego:) No właśnie jak na ta marke ma zadziwiająco dobry skład

      Usuń
  4. oj kusi mnie ta linia... muszą bosko pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest po prostu cudny:) Jeśli ktoś lubi takie konkretne zapachy:)

      Usuń
  5. Kasiu czy ty czasem nie masz rodziny w Wielkopolsce? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak, mam. Głównie z okolic Kalisza:)

      Usuń
    2. Ah, bo znam kogoś o tym samym nazwisku i nawet podobnej urody,ale z Ujscia k. Piły.

      Usuń
  6. Od czasu do czasu zawsze można sobie pozwolić na taką silikonową bombę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyobrażam sobie jak musi pachnieć! na pewno ją dorwę!

    OdpowiedzUsuń