Obserwatorzy

piątek, 31 maja 2013

Odrobina prywaty

Cześć dziewczyny!!!


Często w komentarzach (zazwyczaj anonimowych) zadajecie mi pytanie dlaczego rzadko pokazuję twarz/ sylwetkę itd. Kilkukrotnie ktoś stwierdził, że ma pewno wstydzę się niskiego wzrostu i "chińskich" oczu:P Otóż nic z tych rzeczy, po prostu wychodzę z założenia, że skoro jest to blog o kosmetykach to wolę się skupiać na treściach z tym związanym. Wzrost w niczym mi nie przeszkadza, a oczy są małe i tyle. Polubiłam je i teraz muszę nauczyć się je odpowiednio malować:D


A  oto kilka zdjęć z ostatnich dni:









fot. Julita Mrzywka


Czy dziwnie wyglądam? Możecie oceniać i to śmiało:) Na zdjęciach wyjątkowo w prostych włosach. Oczy jakie są każdy widzi, a do tego wielki nos. Każdy z nas ma w wyglądzie coś czego nie lubi, ale trzeba to zaakceptować:)

15 komentarzy:

  1. hehehe oj przesada "małe oczy i wieli nos" - jakbym siebie słyszała. Wydaje mi się, że masz wszystko w normie - też o sobie mówię ze mam małe oczy i duży nos, ale znam ludzi którzy mają jeszcze większe nosy i mniejsze oczy i jakoś z tego powodu nie cierpią. Nie każda musi mieć oczy łani, maleńki nosek i super pełne usta by być ładna i czuć się piękną :)
    Co do wzrostu - mam 170 cm i chętnie oddałabym komuś z 7 cm żeby móc nosić jeszcze wyższe obcasy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczy polubiłam, ale nos trochę mniej. Niski wzrost nigdy nie był dla mnie problemem, bo bez problemu mogę nosić wysokie obcasy.Każda kobieta znajdzie w swoim wyglądzie coś na co będzie mogła marudzić:D

      Usuń
  2. Dlatego nie pokazuję twarzy, o! :D
    Niezmiennie uważam, że jesteś śliczna, a "chińskie" oczy to jeden z Twoich atutów (sama mam dość duże ale o opadających kącikach, bardzo smutne - nie raz zostały podsumowane określeniem "psie":P).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Jedynie muszę nauczyć się je odpowiednio malować, a to dla mnie wyzwanie:D

      Usuń
  3. Nie przejmuj się głupimi komentarzami, bo są one od pustych i po prostu złych ludzi. Masz oryginalną urodę, a prześwieca przez nią to jaką jesteś osobą :) i zdjęcia są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. jedne z lepszych zdjęć jakie ostatnio widziałam <3 a kokardka jest przecudna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) A kokarda była kupiona w chińskim sklepie

      Usuń
  5. piękne zdjęcia, zazdroszczę dostępu do takich malowniczych scenerii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. trzecie zdjeciae od konca ma coś niezwyklego w sobie!

    OdpowiedzUsuń
  7. a cóż to za sukienka? strzasznie lubię w takim stylu sukienki. subtelne,lekkie i dziewczęce. gdzie udało ci sie taka zdobyc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka została kupiona w lumpeksie za 10zł:)

      Usuń
  8. Ja dalej podtrzymuję, że jesteś śliczna :)
    W wyprostowanych włosach super! :)

    OdpowiedzUsuń